Тема: «Давайте познайомимося»
Мета: встановити неформальний контакт з учнями, отримати більше інформації, визначити індивідуальні особливості, вчити бачити в оточуючих людях позитив, формувати компетентність засобами ігрового спілкування; розвивати уяву, фантазію, збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи, доброту, ввічливість.
Обладнання: надрукована тема, жетони, конверти, плакат «Дерево бажань», листочки, картки з питаннями, «чарівна скринька».
Вид заняття: бесіда з елементами гри.
Хід роботи:
І Вступна частина
- Привітання.
Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи швидше в клас!
Біля парти станем чемно –
Плине час хай недаремно.
Будемо уважні і старанні всі.
Сядемо рівненько на місця свої.
- Повідомлення теми і мети.
- Діти, сьогодні на занятті ми хочемо поближче познайомитись з вами, дізнатися що Вас цікавить, яке у Вас хобі. Тому тема нашого заняття «Давайте познайомимося».
- Представлення
- Діти, ми студенти ___________________ педагогічного училища.
- Я – _______________, полюбляю танцювати та читати книги.
- Я – __________________. У вільний час полюбляю відвідувати
історичні та цікаві місця нашої України та цікавлюсь комп’ютерними програмами та іграми.
- Я – _________________. Мені подобається грати на музичних інструментах.
ІІ Основна частина
- Завдання «Медальки»
- Зараз ви отримаєте медалі, на них ми просимо вас написати ваше ім’я, і після цього одягніть їх.
-
- «Чарівна скринька».
- Ось ми і розповіли про себе. А тепер давайте знайомитись з вами. Зараз кожен з Вас отримає по карточці, на якій ви зможете прочитати питання і по черзі будете відповідати на них.
- Ну що ви готові?
- Тоді почнемо з цього ряду ланцюжком відповідати на питання з картки.
Питання:
- Чи є у тебе вдома тварини? Як їх звуть?
- Які квіти ти полюбляєш? Чим вони тебе приваблюють?
- Які види спорту тобі подобаються?
- Чи займаєшся ти спортом? Якщо так, то яким?
- Чим тобі подобається займатися у вільний час?
- Які книги ти полюбляєш читати?
- Яка твоя найулюбленіша книга?
- Які фільми тобі до вподоби?
- Яка музика тобі подобається?
- Чи граєш ти на музичному інструменті?
- Як ви проводите дозвілля в родині?
- У яку гру тобі подобається грати?
- Який колір улюблений?
- Ким ти хочеш стати в майбутньому?
- Який твій улюблений фрукт? Чому?
- Який твій улюблений предмет у школі?
- Який твій улюблений мультфільм? Чому?
- Улюблений герой з мультфільму?
- Які твої найулюбленіші свята?
- Про що ти мрієш?
- Чи є в тебе хобі?
- Чим ти любиш займатися у свій вільний час?
- Що для тебе дружба?
- На кого ти хочеш бути схожим?
- Чи відвідував ти які - не будь гуртки?
- Ти вмієш малювати?
- Чи є у тебе кумир?
- Чи є в тебе улюблена книги?
(Кожному учневі можна ставити додаткове питання для уточнення пояснення відповіді,)
- Фізкультхвилинка
- Давайте трошки відпочинемо і проведемо фізкультхвилинку:
Всі ми звикли до порядку,
Дружно робимо зарядку.
Тут трава росте висока,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги –
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком –
Із підском, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п’ятах.
Випрямили добре спини
І тихенько сіли.
- Гра «Прикметник»
- Діти, а зараз пограємо у гру, яка називається «Прикметник». Кожен з вас повинен сказати по одному прикметнику про свого сусіда по парті, але за однієї умови, прикметник повинен виражати добрі почуття. Тож почнемо!
- Дерево бажань
- Діти, ви мабуть уже помітили на дошці плакат з деревом, але мені здається, що йому не вистачає листочків. Тому, щоб допомогти зеленому другу – вам буде потрібно на листочках, які ви зараз отримаєте, написати побажання щодо наших наступних зустрічей, якими б ви хотіли їх бачити, та що хотіли на них робити.
- Ці листочки ви по черзі будете клеїти на наше з вами «дерево бажань». Й в результаті дерево стане розкішним та квітучим, таким як наші наступні зустрічі з вами.
- Але не забутьте перед тим, як приклеїти листочок, прочитати нам своє побажання.
(діти пишуть побажання і по черзі вішають на дерево бажань)
- Молодці! Подивіться яке в нас гарне дерево вийшло!
ІІІ Заключна частина
- Підсумкова бесіда
- Діти, підведемо підсумки:
- Що ми робили сьогодні на занятті?
- Чи сподобалось вам з нами грати?
- Що вам найбільше запам’яталось з нашого заняття?
- Нагородження.
- Діти, за те, що ви були такими слухняними, активними, не викрикували та піднімали руку, ми даруємо вам ось такі призи. А ці жетони ви будете збирати в царівні конверти, що зараз ви отримаєте.
- А в кінці року ми підрахуємо хто був самий активний.
- Прощання.
- Отже, ми добре провели з вами час, але, нажаль, наше заняття закінчується. Ми познайомились з вами і ви нам дуже сподобались, сподіваємось, що ми вам також. Ми сподіваємось, що подальші наші зустрічі будуть такими же цікавими!
- Заняття закінчено! До побачення!
|