Четвер
02.05.2024
07:07
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
Для вчителів [5]
Конспекти занять [85]
Інтерактив [38]
Батькам на замітку [13]
Для учнів [31]
1 клас [0]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 427
Вкотакті

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 172
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 17 18 »

Тема: Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведенню до одиниці.

Мета: навчати учнів виконувати ділення з остачею за алгоритмом; сприяти осмисленню того, що остача завжди менша, ніж дільник; удосконалювати вміння розв'язувати за­дачі на подвійне зведення до одиниці; розвивати математичне та логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

Обладнання: ТЗН (телевізор), підручник, короткий запис до задач, ел.фізхвилинка, приклади (гра-змагання).

Тип уроку: комбінований.

3 клас | Переглядів: 2446 | Author: Злобенець А. | Додав: Emmett | Дата: 04.02.2016 | Коментарі (0)

Тема: «Вірші українських поетів».

Мета: розширювати знання учнів про творчість українських поетів; удосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне мовлення, фонетичний слух, образне мислення, вміння аналізувати, співставляти; виховувати любов до художнього слова та патріотичних дух юного читача.

Обладнання: ТЗН (ноутбук), ілюстрації, скоромовка, чистомовка, матеріал до ігор, презентація, девіз.

Тип уроку: урок позакласного читання.

3 клас | Переглядів: 2826 | Author: Злобенець А. | Додав: Emmett | Дата: 04.02.2016 | Коментарі (0)

Урок 10 (письмо).

Тема. Робочий рядок, його складові частини. Письмо похилих ліній, уроки навчання грамоти 1 клас

Мета: вчити першокласників писати різні види ліній, орієнтуватися на сторінці зошита, виконувати вказівки під час письма; закріплювати знання учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; вчити працювати самостійно, у парах; розвивати увагу, уяву, мовлення, дрібну моторику руки; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя, любов до школи.

Обладнання: плакат «Сиди правильно під час письма», картинки, на яких зображено предмети, що відповідають на питання хто?, що?, робочий зошит.

1 клас | Переглядів: 1519 | Author: Zubrila | Додав: Emmett | Дата: 11.12.2015 | Коментарі (0)

Урок 8 (письмо).

Тема. Робочий рядок, його складові частини. Письмо коротких та довгих похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення. Мовленнєві форми привітання і прощання, уроки навчання грамоти 1 клас

Мета: ознайомити учнів з міжрядковою лінією; вчити писати похилу коротку, похилу довгу лінію, знаходити міжрядкову лінію у сітці робочого зошита; закріплювати вміння користуватися зошитом, ручкою, правильно сидіти під час письма; орієнтуватися на сторінці зошита, знаходити робочий рядок і працювати на ньому; повторити правила етикету; розвивати уяву, спостережливість, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки, музичний слух; збагачувати словниковий запас учнів; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком спільно та самостійно; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати шанобливе ставлення до оточуючих, культуру, бережливе ставлення до письмового приладдя, любов до школи.

Обладнання: прописи, зошит з письма в косу лінію із завданнями; музичний запис дитячої пісні «Усмішка» (муз. В. Шаїнського, сл. М. Пляцковського); плакат «Сиди правильно під час письма»; малюнок або м’яка іграшка Павучок, робочий зошит.

1 клас | Переглядів: 1282 | Author: Zubrila | Додав: Emmett | Дата: 11.12.2015 | Коментарі (0)

Урок 7 (читання).

Тема. Розширення уявлень учнів про слово та речення. Ознайомлення зі словами — назвами дій. Бесіда «Режим дня». Робота з ілюстрацією «На уроці», уроки навчання грамоти 1 клас

Мета: розширити уявлення учнів про слово і речення; формувати поняття про слова — назви дій; розвивати уміння правильно ставити до них граматичні запитання; вчити складати власні висловлювання за опорними малюнками; розвивати аудіативні уміння на рівні речення, удосконалювати дитяче мовлення; виховувати бажання дотримуватися правильного режиму дня.

Обладнання: зошити у клітинку для графічного зображення моделей речень, предметні малюнки.

1 клас | Переглядів: 1301 | Author: Zubrila | Додав: Emmett | Дата: 11.12.2015 | Коментарі (0)

Урок 6 (письмо).

Тема. Сітка зошита, робочий рядок. Письмо горизонтальних прямих довгих та коротких ліній, уроки навчання грамоти 1 клас

Мета: продовжувати ознайомлення учнів із різними видами ліній; вчити орієнтуватися на сторінці зошита, добирати слова до поданих схем; закріплювати вміння учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: «робочий рядок», «верхня, нижня робочі лінії»; вчити працювати самостійно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.

Обладнання: аркуш із зображенням малюнків різними видами ліній (на кожного учня); зошит з письма в косу лінію; два малюнки: зображення букв на площині сторінки та у робочому рядку; плакат «Правильно сиди під час письма»; кольорові олівці; музичний фрагмент до фізкультхвилинки, робочий зошит.

1 клас | Переглядів: 1835 | Author: Zubrila | Додав: Emmett | Дата: 11.12.2015 | Коментарі (0)

Урок 5 (читання). 

Тема. Закріплення знань про речення. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Ріпка». Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. Складання речень заданої будови, уроки навчання грамоти 1 клас

Мета: формувати вміння складати речення і зв’язну розповідь, виділяти слова із речення; слухати казку, давати повні й короткі відповіді на запитання; вчити розрізняти слова зі значенням пестливості та згрубілості; розвивати організаційні, загальномовленнєві вміння і навички, мовлення дітей, збагачувати його новими словами; виховувати інтерес до книги.

Обладнання: на окремому столику — ріпка, під якою схована таця з яблуками; зошити у клітинку для графічного зображення звукових схем слів і моделей речень; комплект книжок «Українська народна казка «Ріпка»» на кожну парту.

1 клас | Переглядів: 1265 | Author: Zubrila | Додав: Emmett | Дата: 11.12.2015 | Коментарі (0)

Урок 4 (письмо).

Тема. Види ліній. Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Правила сидіння за партою. Обведення по контуру, уроки навчання грамоти 1 клас

Мета: ознайомити учнів із видами ліній, вчити орієнтуватися на сторінці зошита; продовжувати навчати дітей правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити знання правил розташування зошита на парті під час письма та малювання; повторити назви пальчиків; розвивати дрібну моторику руки; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.

Обладнання: плакат «Сиди правильно під час письма»; пензлик, ватман, фарба; малюнки, на яких зображено предмети пунктирними, ламаними, кривими, прямими лініями; аркуш паперу для письмової вправи «Веселка»; аркуш паперу, на якому накреслено 15 чотирикутників для вправи «Цікаві лінії»; олівець, кольорові олівці, письмове приладдя: кулькова ручка, робочий зошит.

1 клас | Переглядів: 1733 | Author: Zubrila | Додав: Emmett | Дата: 11.12.2015 | Коментарі (0)