П`ятниця
27.06.2025
23:15
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
Для вчителів [5]
Конспекти занять [85]
Інтерактив [38]
Батькам на замітку [13]
Для учнів [31]
1 клас [0]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 428
Вкотакті

Головна » Статті » Батькам на замітку

У категорії матеріалів: 13
Показано матеріалів: 11-13
Сторінки: « 1 2

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

 Перехід вiд дошкiльного вiку до школярства в дитячiй психологiї називають малою кризою. Це критичний вiк. Якi проблеми, труднощi спiткають дитину в цей перiод? Якi природнi механiзми адаптацiї i за яких умов вони «спрацьовують»?  

Батькам на замітку | Переглядів: 389 | Author: Злобенець А.О. | Додав: Emmett | Дата: 25.08.2014 | Коментарі (0)

Батькам на замітку | Переглядів: 349 | Author: Злобенець А.О. | Додав: Emmett | Дата: 25.08.2014 | Коментарі (0)

Весь день з'їдають уроки. Вони, немов хижаки, позбавляють малюків улюблених ігор, спілкування з друзями, прогулянок з близькими людь­ми. Поступово отруюючи дитяче життя, домашні завдання, врешті-решт, стають важкою повинністю, майже покаранням. А це вже небезпечно, адже від розпачу лише один крок до небажання вчитися.

Звідси висновок: витрата учнем непомірне великої кількості часу на приготування уроків — сигнал неблагополуччя — явище ненормальне і неприпустиме.

То як бути з часом?

Які причини тривалого, невідступного, розпачливого і безпомічно­го сидіння за виконанням домашнього завдання?

Спробую відповісти на ці запитання.

Батькам на замітку | Переглядів: 454 | Author: Злобенець А.О. | Додав: Emmett | Дата: 25.08.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-13