Субота
28.06.2025
10:53
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
1 клас [16]
2 клас [18]
3 клас [12]
4 клас [15]
Літня школа [24]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 428
Вкотакті

Головна » Статті » Конспекти занять » Літня школа

День 11 - День пригод

Хід роботи:

І. Вступна частина:

  1. Прийом дітей.
  2. Привітання.
    • Наше коло, мов сім’я!  (З оплески)
    • Друзі ми: і ти , і я. (З оплески)
    • Добрий день, сусіде,  справа,
    • Добрий день, сусіде зліва!
    • Ми одна сім’я!
  3. Зарядка.
  4. Проведення цільового інструктажу.

ІІ. Основна частина:

  1. Екскурсія до еколого-натуралістичного центру.
    1. Прибуття на місце екскурсії.
      •  Раз, два!
      •  Три, четыре!
      •  Три, четыре!
      •  Раз, два!
      •    Эй, ребята, шире шаг!
      •    Нет, наверно, в целом мире,
      •    Веселей, дружней ребят!
      •    Не грустят в семействе       нашем,
      •    Мы поем, танцуем, пляшем!
      •         Все занятья хороши,
      •         Вселимся от души!
      •         Все сумеем сделать сами
      •         И письмо напишем маме!
      •         Эй, дружок не унывай!
      •         Нашу песню запевай!
    2. Бесіда.

З 1997 в місті працює еколого-натуралістичний центр – передбача роботу в гуртках, організацію і проведення для дітей експедицій і походів з вивчення унікальних природних ландшафтів, флори і фауни Нікопольського краю. Також працівники центру організовують проведення оглядових екскурсій в центрі для дітей міста і району з відвідуванням музею, живого куточку і флораріуму.

  1. Бесіда «Земля – наш спільний дім».

-            Природа самодостатня і цінна сама собою. І завдання людини — не зашкодити, оскільки вона є лише частинкою цієї природи. Ми живемо на прекрасній планеті Земля та всі відповідальні за неї. Але люди забруднюють довкілля, шкодячи цим і собі.

-            Сьогодні ми зібралися , щоб поговорити про природу, використання її благ людиною, про наслідки необдуманої поведінки людей, цікаві факти, пов’язані з тваринним світом. Тож почнемо.

1) Гра «Показуха»

-            Далі нас чекає гра «Показуха». по  2 гравця з команди будуть виходити до нас, вам буде дана назва тварини і ви повинні без слів показати цю тварину своїй команді.

-            (Жирафа, слон, кіт, миша, кенгуру, ведмідь)

-            Молодці, всі впоралися із завданням.

  1. Правила поводження на природі.
  • Які ви знаєте правила поводження на природі? Давайте скажемо що можна робити.

 

МОЖНА

саджати квіти, дерева

охороняти рідкісні рослини

берегти молоді рослини

обгороджувати мурашники

спостерігати за тваринами

підгодовувати птахів

прибирати місце відпочинку

милуватися красою природи

 

А що не можна робити?

НЕ МОЖНА

ламати гілок дерев

обдирати кору дерев

рвати багато квітів

збивати гриби ногами

руйнувати мурашники

ловити жаб, метеликів

палити вогонь

руйнувати пташині гнізда

 

 

«Мій друг – Велосипед».

Що то за машина!

Перше біжить, а друге здоганяє.

На собі вершника тримає.

Роги є і голос має!

Як вона зветься, хто відгадає?    (Велосипед)

У кого з вас є велосипед? Якої він марки?

-    Де ви катаєтесь на велосипеді?

-    Як ви думаєте, для чого люди створили велосипеди?

-    Які ви знаєте правила для велосипедистів?

Ти – водій велосипеда, і тому повинен знати...

Для їзди на дорожньому велосипеді тобі слід знати деякі правила. Вони нескладні, але дотримувати їх треба обов’язково. Інакше ти ніколи не зможеш навчитися їздити.

Велосипедистам забороняється:

-    рухатися проїзною частиною, якщо поряд є велосипедна доріжка;

-    рухатися тротуарами і пішохідними доріжками;

-    під час руху триматися за інший транспортний засіб;

-    буксирувати велосипед;

-    їздити, не тримаючись за кермо, та знімати ноги  з педалей;

-    перевозити пасажирів, за винятком дітей до семирічного віку, на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками;

-    керувати велосипедом з несправним гальмом і звуковим сигналом, а також без освітлення у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості.

  1. Виготовлення малюнку «Мій друг – велосипед».

ІІІ. Заключна частина:

  1. Підведення підсумків.
  2. Прощання.
Категорія: Літня школа | Додав: Emmett (14.07.2015) | Автор: отряд Электрончики
Переглядів: 387 | Теги: Літня школа | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar