 |
|
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід |

|
У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Урок 10 (письмо).
Тема. Робочий рядок, його складові частини. Письмо похилих ліній, уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: вчити першокласників писати різні види ліній, орієнтуватися на сторінці зошита, виконувати вказівки під час письма; закріплювати знання учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; вчити працювати самостійно, у парах; розвивати увагу, уяву, мовлення, дрібну моторику руки; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя, любов до школи.
Обладнання: плакат «Сиди правильно під час письма», картинки, на яких зображено предмети, що відповідають на питання хто?, що?, робочий зошит.
1 клас |
Переглядів: 1597 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Урок 8 (письмо).
Тема. Робочий рядок, його складові частини. Письмо коротких та довгих похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення. Мовленнєві форми привітання і прощання, уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: ознайомити учнів з міжрядковою лінією; вчити писати похилу коротку, похилу довгу лінію, знаходити міжрядкову лінію у сітці робочого зошита; закріплювати вміння користуватися зошитом, ручкою, правильно сидіти під час письма; орієнтуватися на сторінці зошита, знаходити робочий рядок і працювати на ньому; повторити правила етикету; розвивати уяву, спостережливість, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки, музичний слух; збагачувати словниковий запас учнів; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком спільно та самостійно; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати шанобливе ставлення до оточуючих, культуру, бережливе ставлення до письмового приладдя, любов до школи.
Обладнання: прописи, зошит з письма в косу лінію із завданнями; музичний запис дитячої пісні «Усмішка» (муз. В. Шаїнського, сл. М. Пляцковського); плакат «Сиди правильно під час письма»; малюнок або м’яка іграшка Павучок, робочий зошит.
1 клас |
Переглядів: 1358 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Урок 7 (читання).
Тема. Розширення уявлень учнів про слово та речення. Ознайомлення зі словами — назвами дій. Бесіда «Режим дня». Робота з ілюстрацією «На уроці», уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: розширити уявлення учнів про слово і речення; формувати поняття про слова — назви дій; розвивати уміння правильно ставити до них граматичні запитання; вчити складати власні висловлювання за опорними малюнками; розвивати аудіативні уміння на рівні речення, удосконалювати дитяче мовлення; виховувати бажання дотримуватися правильного режиму дня.
Обладнання: зошити у клітинку для графічного зображення моделей речень, предметні малюнки.
1 клас |
Переглядів: 1379 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Урок 6 (письмо).
Тема. Сітка зошита, робочий рядок. Письмо горизонтальних прямих довгих та коротких ліній, уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: продовжувати ознайомлення учнів із різними видами ліній; вчити орієнтуватися на сторінці зошита, добирати слова до поданих схем; закріплювати вміння учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: «робочий рядок», «верхня, нижня робочі лінії»; вчити працювати самостійно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.
Обладнання: аркуш із зображенням малюнків різними видами ліній (на кожного учня); зошит з письма в косу лінію; два малюнки: зображення букв на площині сторінки та у робочому рядку; плакат «Правильно сиди під час письма»; кольорові олівці; музичний фрагмент до фізкультхвилинки, робочий зошит.
1 клас |
Переглядів: 1977 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Урок 5 (читання).
Тема. Закріплення знань про речення. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Ріпка». Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. Складання речень заданої будови, уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: формувати вміння складати речення і зв’язну розповідь, виділяти слова із речення; слухати казку, давати повні й короткі відповіді на запитання; вчити розрізняти слова зі значенням пестливості та згрубілості; розвивати організаційні, загальномовленнєві вміння і навички, мовлення дітей, збагачувати його новими словами; виховувати інтерес до книги.
Обладнання: на окремому столику — ріпка, під якою схована таця з яблуками; зошити у клітинку для графічного зображення звукових схем слів і моделей речень; комплект книжок «Українська народна казка «Ріпка»» на кожну парту.
1 клас |
Переглядів: 1312 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Урок 4 (письмо).
Тема. Види ліній. Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Правила сидіння за партою. Обведення по контуру, уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: ознайомити учнів із видами ліній, вчити орієнтуватися на сторінці зошита; продовжувати навчати дітей правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити знання правил розташування зошита на парті під час письма та малювання; повторити назви пальчиків; розвивати дрібну моторику руки; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.
Обладнання: плакат «Сиди правильно під час письма»; пензлик, ватман, фарба; малюнки, на яких зображено предмети пунктирними, ламаними, кривими, прямими лініями; аркуш паперу для письмової вправи «Веселка»; аркуш паперу, на якому накреслено 15 чотирикутників для вправи «Цікаві лінії»; олівець, кольорові олівці, письмове приладдя: кулькова ручка, робочий зошит.
1 клас |
Переглядів: 1839 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Урок 3 (читання).
Тема. Практичне ознайомлення з поняттями «слово», «речення». Бесіда на тему «Літні розваги». Спосіб умовного позначення речень. Урок-змагання «Рятівники», уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: формувати практичне уявлення про номінативну роль слова і про речення як засіб вираження думки; учити порівнювати слово і речення; ознайомити зі способом умовного позначення слів і речень; учити добирати слова, близькі за значенням; розвивати організаційні, загальномовленнєві вміння і навички, мовлення дітей, збагачувати його новими словами; формувати дружні взаємини.
Обладнання: повітряні кульки із завданнями (якщо є змога, наповнити кульки гелем, зв’язати разом, підв’язати нижче корзинку з лялькою Петром П’яточкіним, якщо — ні, то намалювати плакат із зображенням хлопчика на повітряних кульках, а кульки надути окремо); карта змагань зі стовпчиками для балів кожного загону; спеціальні зошити у клітинку для графічного зображення звукових схем слів і моделей речень із прописаними вчителем зразками; предметні малюнки.
1 клас |
Переглядів: 902 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Урок 2 (письмо).
Тема. Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письма (прописи № 1, № 2). Урок-презентація, уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: дати початкове поняття про предмети письмового приладдя; ознайомити із зошитом для письма, правилами сидіння за партою; вчити орієнтуватися на сторінці зошита; розвивати уяву, спостережливість, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку до планування власних дій; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи.
Обладнання: аркуш паперу формату А4 із завданнями; корона; таблички з малюнками знака оклику, питання; малюнки про правильне та неправильне сидіння під час письма; чарівна скриня Бабака (картонна коробка, у якій лежать однакові ручки за кількістю учнів у класі, зошити-прописи); музичні уривки; магнітофон.
1 клас |
Переглядів: 751 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Урок 1 (читання).
Тема. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда «Державні символи України», уроки навчання грамоти 1 клас
Мета: ознайомити дітей із першою навчальною книгою; вчити слухати і розуміти усне висловлювання, відповідати на запитання, вступати в діалог, обґрунтовувати свою думку; практично ознайомити зі змістом понять: автор, його прізвище, назва книжки, обкладинка, корінець, сторінка; ознайомити з новими словами; учити спостерігати за лексичним значенням слова (омоніми, синоніми); розвивати артикуляційно-вимовні вміння, фонематичний слух, увагу, мислення, збагачувати словниковий запас дітей словами, що є назвами Державних символів України, формувати організаційні, загальномовленнєві вміння і навички; виховувати бажання працювати разом, учитися читати, берегти книгу.
Обладнання: Букварі, заховані у портфелях дітей; казковий будиночок, мапа-шлях до казкового будиночка; картки з відповідями до запитань, прямокутники жовтого і блакитного кольору для роботи в парах; ілюстрації для пояснення значень слів — назв Державних символів України; лист від мешканця казкового будиночка; паспорт Букваря; звукозапис-звернення книжки.
1 клас |
Переглядів: 973 |
Author: Zubrila |
Додав: Emmett |
Дата: 11.12.2015
|
|
Тема уроку: «Правила поводження в комп’ютерному класі. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером»
Мета уроку: ознайомити учнів з правилами поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі;
розвивати пізнавальні інтереси, уміння визначати головні цілі навчання, пам'ять, увагу, уяву;
виховувати інформаційну культуру, уважність, дисциплінованість, акуратність в роботі з електронною технікою.
Тип уроку: урок вивчення нових знань
Обладнання: мультимедійна дошка, ПК, наочність, ребуси.
1 клас |
Переглядів: 2471 |
Додав: Emmett |
Дата: 15.10.2015
|
|
|
|