Хід роботи:
І. Вступна частина:
- Прийом дітей.
- Привітання.
Добрий день ті , хто взимку родивсь.
Добрий день!
Добрий день ті, хто весною родивсь.
Добрий день!
Добрий день ті, хто у літо родивсь.
Добрий день!
Осінню жовтою хто народивсь.
Добрий день!
Добрий день ті, хто тварин полюбля.
Ті, хто у мріях долають моря.
Добрий день ті, хто добріший за всіх.
Добрий день, ті, хто спритніший за всіх.
Добрий день, ті, кому було сім літ.
Добрий день, ті, хто старенький мов дід.
Добрий день, ті, хто завжди званий гість.
Добрий день, ті, хто цукерок не їсть.
- Зарядка.
- Проведення цільового інструктажу.
ІІ. Основна частина:
- Бесіда «Не плюй у криницю – пригодиться води напитися!»
-Природа! З дитячих років ми звикаємо до її чарівної краси. Любимо бувати в лісі, в полі, радіємо спілкуванню з природою. Людина – це частина природи. І саме природі ми зобов’язані своїм існуванням, своєю досконалістю, своєю могутністю.
-Зараз я загадаю вам загадки, а ви будете їх відгадувати, а потім підкажете, про що саме ми сьогодні поговоримо. Гаразд?
1.Біжить, біжить – не вибіжить,
Тече, тече – не витече. (Вода)
Без крил – летить,
Без ніг – біжить.
Без паруса – пливе. (Хмара)
2.Білим оксамитом дерева
І кущі занесяні,
А як вітерець дмухне,
Весь цей оксамит пропаде. (Іній)
3.Летить сова по синьому небі:
Крила розпустила,
Сонечко закрила. (Грозова хмара)
4.А чому рослина сходить?
Бо корінчики п’ють…(воду).
-Молодці, дружно відгадуєте. Тож ми з вами поговоримо про воду та її значення у житті. Всі ми знаємо, що вода – це не просто дар природи, це – основа життя.
Вікторина.
1. Як називається перший місяць весни? (Березень)
2. Скільки океанів на нашій планеті? (4).
3. Яка квітка росте на воді? (Латаття).
4. Як можна донести воду у ситі? (Заморозивши її).
5. Як називається річка, яка протікає у нашому місті? (Кам’янка, Уманка).
6. Де живуть раки? (У річковому мулі).
7. Найхолодніший океан? (Північно-Льодовитий).
8. Де живуть білі медведі? (На Північному полюсі).
9. Який птах плаває, як риба? (Пінгвін).
10. Яка риба б’є струмом? (Електричний скат).
-Ви і загадки добре відгадуєте, і на питання відповідаєте, а тепер вже час пограти.
Пісня – гра. Діти стають колом і повторюють рухи за вожатим відповідно до слів.
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко
На наше подвірячко.
На весняні квіточки,
На маленькі діточки,
Тут вони граються,
Тебе дожидаються.
Іди, іди, дощику,
Зварим тобі борщику,
У глинянім горщику.
Тобі кашка, а нам борщ,
Щоб густішим падав дощ.
Вожатий: З кожним роком на землі стає менше прісної води. Ріки і озера висихають, повітря забруднене, а всі отруйні небезпечні відходи з заводів та підприємств стікають у землю, а звідти потрапляють у воду. Нажаль, не всі розуміють цінність води, забруднюють річки та озера, засипають джерела і ставки. Одного разу прийшли до озера діти. Яка краса! На березі ростуть квіти, зеленіє травичка. Але що це? На траві – купа сміття. ,,Треба його прибрати”, - вирішили діти. Зібрали сміття з берега та й викинули у воду. ,,Ой, які ж ми молодці. Тепер берег буде чистим”.
-А що скажете про вчинок дітей ви?
-Як треба було зробити?
-А ви знаєте, до чого може призвести забруднена вода? (Відповіді дітей).
Вожатий: Забруднена вода призводить до важких захворювань. А вам, щоб не хворіти, треба гарно та смачно їсти, займатися спортом і добре відпочивати.
Вожатий:Тож ви повинні запам’ятати дуже прості правила збереження чистоти та гігієни. (Читає правила).
Правила.
Рано – вранці прокидайся
Та швиденько умивайся.
А поснідав – не забудь
Зуби чисть, охайним будь.
З друзями в дворі гуляй –
Руки з милом вимивай.
А коли захочеш спати –
Обов’язково покупайся.
Зуби почисть і спочивай
Вода – здоров’я. Пам’ятай!
Знай сам і друзям накажи: «Не плюй у криницю – пригодиться води напитися!»
- Виготовлення костюмів для святкування Дня Нептуна.
- Ігри з водою та естафети:
- «Рибалки».
- «Хто швидше принесе воду».
- «Струмочок».
ІІІ. Заключна частина:
- Підведення підсумків.
- Прощання.
|