Субота
28.06.2025
04:01
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
1 клас [16]
2 клас [18]
3 клас [12]
4 клас [15]
Літня школа [24]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 428
Вкотакті

Головна » Статті » Конспекти занять » Літня школа

День 3 - День оригамі

Хід роботи:

І. Вступна частина:

  1. Прийом дітей.
  2. Привітання.
    • Наше коло, мов сім’я!  (З оплески)

Друзі ми: і ти , і я. (З оплески)

Добрий день, сусіде,  справа,

Добрий день, сусіде зліва!

Ми одна сім’я!

  1. Зарядка.

ІІ. Основна частина:

  1. Виготовлення виробів технікою оригамі.
    1. Бесіда.

         В  одному  незвичайному  лісі  жив  Чарівник. (На  дошці  зображений  ліс).   От  гуляє  він  в  цьому  чудовому  лісі  і  відчуває,  що  чогось  чи  когось  не  вистачає.  Сумно  йому.  Тихо  в  лісі,  пусто.

  • А  чому  тихо  і  пусто?  (відповіді  дітей)

        Так,  правильно.  У  такому  чудовому  лісі  і  ніхто  не  живе.

        Думав,   думав    Чарівник  і   вирішив  поселити  в  ньому  деяких  тварин.  Спочатку  він  за  допомогою  чарівної  палички    створив  собі  вірного  друга.

  • Кого  називають  вірним  другом  людини?

      Так,  саме  собаку,  вірного  і  надійного  друга,  надумав  завести  Чарівник.

     Один!  Два!  Три! – Махнув  чарівною  паличкою,  доторкнувся  до  невеликого  каменя,   і  той,  раптом,  ожив,  замахав  лагідно  хвостиком  і  тихо  загавкав.  Красивий  песик  вийшов!  (На  дошці  камінь  перетворюється  на  песика.)

        От  тепер   стало  веселіше  в  лісі, - зрадів  чарівник.

       Та  через  декілька  днів  він  помітив,  що  песик  бігає  в  лісі,  шукає  когось,  а  ніде  нікого  немає.

      Вирішив  Чарівник  допомогти  своєму  другові.

      Один!  Два!  Три! – Махнув  чарівною  паличкою,  доторкнувся   до  одного  маленького  листочка,  до  сухої  гілочки,  до  опалого  листочка…  І  ось  побіг   швидкий  зайчик,  притискуючи  вушка, за  ним  руда  красуня – лисичка,  полетіли  на  дерева  пташки. (На  дошці  з’являється  зайчик, лисичка, пташки.)

      Тепер  весело  в  лісі.  Бігають  по  чарівному  лісу  тварини,   ганяються  один  за  одним,  нікого  не  ображають.

      Одного  дня  тварини,  граючись  у  лісі,  побачили  незнайому  їм  тварину.  Вона  швидко  стрибала  з  гілки  на  гілку.

     Прибіг  собака  до   Чарівника  і  каже:  “Сьогодні  в  нашому  лісі  я  бачив  тварину,  у  якої 

                                   Хвіст  трубою,  спритні  ніжки –

                                    Плиг  із  гілки   на  сучок! –

                                    Носить  ось  вона  горішки

                                    В  золотий  свій  сундучок.

                                    В  неї  очі,  мов  горішки,

                                    Кожушинка  хутряна,

                                    Гострі  вушка,  наче  ріжки, -

                                    У  дуплі  живе  вона. ”

      Вислухав  Чарівник  свого  друга  і  каже:  “Про  таку  тваринку  я  чув.  Це  лісовий  звір – білка.”  (На  дошку  виставляю  фігурку  білки.)

      Сьогодні  на  уроці  ми  будемо  робити   ось   таку  білочку.

  • Діти,  що  ви  знаєте  про  цю  тварину? (Відповіді  дітей)
  • Діти,  зверніть,  будь  ласка,  увагу  на  всіх  тварин  і  пташок,  які  з’явилися    у  нашому  казковому  лісі.   З  якого  матеріалу  вони  зроблені? (з  паперу)
  • Як  називається  спосіб  складання  паперу,  який  виник  у  Японії  багато  років  тому? (орігамі)
  • Що  ви  знаєте  про  цей  вид  мистецтва? (Відповіді  дітей)

Орігамі  в  перекладі  з  японської  мови  “складений   папір”   - це  давнє мистецтво  складання  фігурок  з  паперу.

               Звичайно  складають  фігурки  з  квадратного  листа  паперу.

               Орігамі – це  японське  мистецтво  створення  моделей    різних  предметів,  тварин,  птахів,  квітів  шляхом  складання  паперу.  Ніхто  не  знає,  хто  саме  і  коли  вигадав  орігамі  як    виникли  перші  правила  складання  паперу.   Існує  навіть  думка,  що  цьому   мистецтву  більше  років,  ніж  самому  паперу.  Багато  поколінь  японців  внесли  в  орігамі  свій  вклад,  передаючи  свої  вміння  складати  плоский  аркуш  паперу.

            Отже,  орігамі – це  мистецтво,   яке  дарує  людям  радість.

  1. Проведення цільового інструктажу.

Для  роботи   вам  будуть  потрібні  три  квадрати  оранжевого  кольору:  один  великий  і  два  менших.   Квадрати  ми  будемо  робити  з  прямокутників,  які  лежать  у  вас  на  столах.   Також  для  роботи  нам  знадобляться  ножиці.

Давайте  згадаємо  правила техніки  безпеки    роботи  з   ножицями.  (Кожен  з  прикладів  діти  показують  своєму  сусіду  по  парті.)

  1. Ножиці  треба  тримати  на  столі  тільки  у  закритому  вигляді  кільцями  до  себе.
  2.  


Якщо  хтось  попрохав  у  вас  ножиці,  треба  передавати  їх  у  закритому  вигляді  тримаючи  за  леза  кільцями  вперед.

 

 

  1. Інструктаж

Працюємо  з  великим  прямокутником

1.         Складіть  одну  сторону  великого  прямокутника  до  іншої.   Зайву  частину  відріжте.

2.         Перегніть  великий  квадрат  навпіл.

3.         Нижній  край  зігніть  до  середини.

4.         Зігніть  два  верхні  кути  до  центру.

5.         Праву  та  ліву  сторони  зігніть  до  центру.

6.         У  нижній  частині  зігніть  два  трикутники.

7.         Переверніть.  Тулуб  готовий.

Працюємо  з  першим  маленьким  прямокутником

1.         Складіть  одну  сторону  великого  прямокутника  до  іншої.   Зайву  частину  відріжте.

2.         Маленький  квадрат  зігніть  за  схемою.

3.         Зігніть  бокові   кути  від  середини.

4.         Зверху  і  знизу  зігніть  по  трикутнику.

5.         Переверніть.  Голова  готова.

Працюємо  з  другим  маленьким  прямокутником

1.         Складіть  одну  сторону  великого  прямокутника  до  іншої.   Зайву  частину  відріжте.

2.         Маленький  квадрат  зігніть  за  схемою.

3.         Переверніть.  Хвіст  готовий.

  1.  


Виготовлення виробів

 

 

  1. Конкурс-виставка «Чудовий світ оригамі».
  2. Виготовлення малюнків «Чарівна Японія».
  3. Конкурс малюнків «Чарівна Японія».

ІІІ. Заключна частина:

  1. Підведення підсумків.
  2. Прощання
    .
Категорія: Літня школа | Додав: Emmett (14.07.2015) | Автор: отряд Электрончики
Переглядів: 608 | Теги: Літня школа | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar