Субота
28.06.2025
04:26
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
1 клас [16]
2 клас [18]
3 клас [12]
4 клас [15]
Літня школа [24]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 428
Вкотакті

Головна » Статті » Конспекти занять » Літня школа

День 7 - День спорту

Хід роботи:

І. Вступна частина:

  1. Прийом дітей.
  2. Привітання.
    • Якщо хочеш довго жити,
    • Треба дуже спорт любити.
    • Тож здоров’я бережіть.
    • І фізкульт-привіт прийміть.
  3. Зарядка.
  4. Проведення цільового інструктажу.

ІІ. Основна частина:

  1. Екскурсія на стадіонах при школах.
    1. Прибутя на місце екскурсії.

 

 

Мы идем на стадион

Отряд  будет чемпион

Мускулы! Сильные!

А сами все красивые!

Кто задору солнцу рад?

Эй, спортсмены, стройся в ряд!

А команды есть?

Есть!

Капитаны здесь?

Здесь!

Выходи скорей на поле

Поддержать отряда честь!

 

  1. Спортивні розваги.

Естафета

 

Створюються дві команди. Гравці шикуються один за одним. На відстані від кожної команди розташовують предмет (м’яч або кубик). Перший гравець кожної команди повинен дострибати на одній нозі до предмета, взяти його, повернутися на своє місце і передати предмет наступному гравцеві. Завдання виконує по черзі кожний гравець з обох команд. Перемагає найспритніша команда, яка першою завершила гру.

Рівновага

Усі учасники (їх може бути необмежена кількість) розташовуються на відстані розведених у сторони рук одне від одного. Ноги разом, руки розведені в сторони. Гравці заплющують очі. За командою ведучого дещо піднімають праву ногу, утримуючись на одній лівій. Ведучий подає команду «Ногу вперед, назад, убік!..»

Гравці виконують команди із заплющеними очима, балансуючи при цьому руками. Виявляється, що це не так просто. Незабаром більшість гравців не витримують напруження стояти на одній нозі, гравці стають на обидві ноги або спираються на праву ногу, чого, за правилами, не можна припускати. Хто не встояв на одній нозі — залишає гру.

Змія

Усім учасникам необхідно утворити «ланцюжок». Ведучий звертається до одного з учасників: «Я — змія, вчора я бродила, десь-то хвіст свій загубила... Ти будеш моїм хвостом?» Учасник стає за спиною ведучого і міцно тримає його за талію. Ведучий послідовно звертається з такою пропозицією до всіх учасників. Урешті-решт утворюється довга колона — «змія». Ведучий починає бігати, виконувати різні рухи, стрибати в різні боки та ін. Якщо у «змії» «відвалюється» «хвіст», то ведучим призначається учасник, від якого цей «хвіст» «відвалився».

Гуси

Усі учасники шикуються в одну шеренгу вздовж стартової лінії. Пригадують, як пересуваються гуси, і присідають навпочіпки. За сигналом усі розпочинають рухатися гусячим кроком — перевальцем. Перемагають трійко «гусей» — перші, які досягли фінішу.

Міст

Ця гра — змагання між двома командами.

На підлозі визначається (накреслюється) міст — смуга завширшки близько півметра і завдовжки 3–5 метрів. Команди розташовуються обабіч мосту.

Завдання полягає в тому, щоб без спотикання одне за одним подолати перешкоду — перейти міст. Команда-суперник також одночасно рухатиметься назустріч із такою самою метою. Яка команда швидше переправиться через міст — та й стане переможцем!

Кулька

Учасники гри рівномірно розташовуються на майданчику. Хтось із гравців бере кульку і розпочинає гру. Гравці перекидають кульку одне одному, однак рухатися не можна, навіть не можна відривати ступні від підлоги або землі.

Той, хто зрушив з місця або останнім торкнувся кульки перед її падінням, отримує штрафне очко.

Лінія

Усі учасник гри розташовуються на одній лінії — обличчям в один бік. Усі, крім ведучого, мають заплющити очі. За командою ведучого гравці підстрибують на місці, повертаючись на стільки градусів, скільки визначить ведучий. Наприклад, на 90° — праворуч, на 180° — ліворуч, на 360° — праворуч тощо.

Почувши команду ведучого «Розплющте очі!», усі її виконують і уважно дивляться, хто стоїть не так, як усі. Цей учасник залишає гру. Гра триває, доки не залишаться троє гравців, — вони й оголошуються переможцями.

Тим, хто програв, мабуть, не завадить повчитися математики, щоб зрозуміти поняття «градус».

Полонені (бранці)

Гравці об’єднуються у дві групи і розташовуються шеренгами — одна група проти другої.

Останній по порядку гравець однієї з команд бере м’яч і кидає його гравцеві напроти себе. Гравець ловить м’яч і кидає його наступному гравцеві напроти тощо. Якщо хтось не спіймав м’яч, його вважають «бранцем» і переводять до команди суперника. Перемагає та команда, яка «виб’є» більшу кількість гравців суперників.

Ходіння по паперу

Учасники об’єднуються у дві команди для проведення естафети.

За сигналом перші гравці із кожної команди розпочинають пересування до фінішної лінії й назад. Гравці рухаються, долаючи перешкоди, але ступати необхідно тільки на аркуші паперу.

Спершу потрібно стати обома ногами на один аркуш, а другий покласти перед собою. Потім гравець стає на аркуш, що лежить позаду, і кладе його поперед себе, знову стає на нього обома ногами тощо. Перемагає команда, учасники якої першими фінішували.

Великий м’яч

Учасники утворюють коло, беручись за руки. Потім обирається ведучий, який із м’ячем стає в коло. Завдання ведучого — вибити м’яч із кола ногами. Решта учасників, перешкоджаючи ведучому, не випускають м’яч із кола. Причому руками торкатися м’яча заборонено, відбивати його можна тільки ногами. Той, хто пропустить м’яч, стає ведучим. А того, хто торкнувся м’яча, буде оштрафовано.

  1. Турнір з шахів.

 

ІІІ. Заключна частина:

  1. Підведення підсумків.
  2. Прощання.
Категорія: Літня школа | Додав: Emmett (14.07.2015) | Автор: отряд Электрончики
Переглядів: 401 | Теги: Літня школа | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar