Субота
28.06.2025
12:24
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
1 клас [16]
2 клас [18]
3 клас [12]
4 клас [15]
Літня школа [24]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 428
Вкотакті

Головна » Статті » Конспекти занять » 1 клас

Безпека в домі. Побутові небезпеки.

Тема:Безпека в домі. Побутові небезпеки.

Мета:формувати систему знань про правила безпечної поведінки вдома; формувати вмінння і навички, які допоможуть уникати побутових небезпек під час відсутності батьків;розвивати увагу, логічне мислення; спонукати учнів до виконанння правил поведінки вдома; виховувати обережність вміння чинити розсудливо.

Обладнання:роздатковий матеріал, зображення казкового героя, малюнки, правила на дошку.

Тип уроку: Комбінований.

Хід уроку

І Організаційний момент.

  1. Привітання.

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе,

Привітайтесь: «Добрий, день!»

  1. Представлення.
  • Мене звати Анастасія Ігорівна і сьогодні урок основи здоров’я проведу у вас я.
  1. Перевірка готовності учнів до уроку.

Сіли рівненько, прибрали все зайве з парт

Приготували підручник, зошит, ручку,олівці.

Та приготувалися уважно слухати та працювати.

ІІ Актуалізація опорних знань.

  1. Перевірка домашнього завдання.
  • Діти, на попередньому уроці ми вивчали тему «У незнайомому місці».
  • Що потрібно робити, якщо ви загубилися?
  • Які поради ви запам’ятали?

( Зберігай спокій. Ти впораєшся з ситуацією.

Залишайся там, де ти є. За тобою повернуться.

Якщо маєш мобільний телефон, повідом батьків.

Якщо ні, звернись по допомогу до дорослих)

  • До кого можна звернутися по допомогу?
  1. Відтворення ситуації (за малюнком).
  • Діти, на дошці ви бачите малюнок. Мені потрібні два учні, які розіграють ситуацію коли хтось загубився.
  • Подивіться на цей малюнок, що зображено наньому.
  • Так, правильно це супермаркет. Хто хоче розіграти ситуацію в супермаркеті.
  • Молодці.

ІІІ Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Вступна бесіда.
  • Діти, хто знає що таке небезпечні ситуації? (Це, коли життю і здоров’ю людини є загроза).
  • Що повинна робити людина, щоб уникнути небезпеки?( Дотримуватися правил безпеки. Людина має бути готова до небезпек).
  • Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємось, як уникати небезпек удома, та які правила безпеки треба знати кожному із нас.
  1. Введення елементу нестандартності.
  • Діти, сьогодні  нам на уроці буде допомогати  Бараш.

IV Сприйманння і усвідомлення нового матеріалу.

  1. Робота за підручником.
  • Діти, і перше завдання яке пропонує нам Бараш це відкрити підручник  на с. 82 прочитаємо вірш Олега Орача. Слухайте уважно я буду читати. Потім Бараш буде задавати вам питання.

Білка селиться в дуплі,

Їжачисько — у кублі,

Вепр — у хащах верболозів,

А ведмідь — в глухім барлозі.

Люди селяться в містах

І в зелених селах,

І живуть вони ось так

У людських оселях.

  • Про яких тварин ідеться мова у вірші? (Білка, їжачисько, вепр,ведмідь)
  • Де вони живуть?
  1. Робота за малюнками.
  • Розглянте малюнки на с. 82.

 

 

 

 

 

 

  • Які будинки на них зображено?(Одноповерховий і багатоповерховий).
  • У якому будинку живете ви?
  • Розкажіть скільки в ньому поверхів; чи є в будинку газ, гаряча і холодна вода?
  • У кожному будинку є місця, де бігати і гратися небезпечно.Тому давайте розглянемо малюнок на с. 83.

 

 

 

 

 

 

 

  • Які небезпечні приміщення є в цьому бидинку? ( Кухня, ванна кімната, підсобні приміщення)
  • Чому кухня — це небезпечне місце для ігор і розваг?
  • Чому не можна гратися на балконі, біля відчинених вікон, на підвіконні?
  • Чому не можна заходити без дозволу у підсобні приміщення: підвал, гараж, комору?
  • Разом із дорослими обстежте вашу оселю. Дізнайтесь, де вам можна гратися, а куди ходити не слід.
  • Які місця у вашій квартирі можуть стати небезпечними  для розваг?
  1. Правила безпеки (обговорення і розробка).
  • Перед тим я виконати наступне завдання, яке підготував нам Бараш, потрібно вивчити правила безпеки. Я вам зараз їх роздам і собі вклеїте в зошит.
  •  
  • Вмикати самостійно електроприлади.
  • Гратися на кухні, у ванній кімнаті, а також на підвіконні, балконі, горищі.
  • Відчиніти і зачиняти самостійно вікна.
  • Сідати на підвіконня, перехилятися через нього.
  • Викидати будь-що через вікно чи балкон.
  • Діти, поясніть як ви розумієте ці правила.
  • Молодці, тепер наступне завдання.
  1. Робота у зошиті.
  • Діти, зараз Бараш нам пропонує відкрити зошит на ст. 32 та розглянути хто з дітей поводиться безпечно, коли перебувають вдома, а хто – ні?
  • Почнемо, візьміть до рук червоний та зелений олівці, червоний колір буде означати, що діти поводять себе неправильно, а зелений – безпечно.
  • Тож , діти, що зображено на першому малюнку.

 

 

 

 

  • Так, правильно зафарбовуємо яким кольором?
  • Правильно зеленим.
  • Дивимося наступний малюнок. Що ви бачите?

 

  • Чому хлопчик поводить себе небезпечно?
  • Яким кольором будемо зафарбовувати кружечок?
  • Так, червоним.Наступний малюнок.

 

 

 

 

  • Яким кольором зафарбуємо кружечок?
  • Правильно червоним.
  • Що ми бачимо на наступному малюнку?

 

 

 

 

 

  • Правильно зафарбовуємо зеленим кольором.
  • Наступний малюнок яким кольором зафарбовуємо?

 

 

 

 

  • Червоним, правильно.
  • І що ми бачимо на останньому малюнку?
  • Правильно червоним кольором зафарбовуємо.
  • Діти, щоб ви порадили дітям яким загрожує небезпека?
  • Молодці, діти, Бараш вами дуже задоволений.

 

  1. Фізкультхвилинка"Веселий відпочинок".
  • Діти, зараз Бараш пропонує вам хвилинку відпочинку.

Раз, два - всі присіли,

потім вгору підлетіли.

Три, чотири - нахилились,

із струмочка гарно вмились.

П'ять, шість - всі веселі,

крутимось на каруселі,

Сім, вісім - в поїзд сіли,

ніжками затупотіли.

дев'ять, десять - відпочили.

  • Молодці, заспокоїлись. Спочатку сідають дівчатка, а потім хлопчики.
  1. Робота за малюнками.( с. 84)
  • Також вдома є багато небезпечних  предметів. Трапляються випадки, коли ви перебуваючи вдома, можете ненавмисно завдати шкоди собі чи іншим. Бараш пропонує розглянути нам  малюнки на с. 84 і подивитися,  що це за предмети.

 

 

 

  • Назвіть предмети що зображені  на малюнку.
  • Чому небезпечно гратися цими предметами?
  • Знайдіть на малюнку те, …
  • що може уразити струмом;( холодильник,телевізор, чайник, лампа настільна).
  • що може спричинити пожежу;( запальничка, сірники, свічка, газова піч)
  • чим можна порізатися або вколотися;( ніж, голки, пила, сокира, ножиці)
  • Чим можна отруїтися; ( фарби, порошок, миючі засоби)
  • Які предмети, що колють і ріжуть зображені на малюнку?
  • Чим можна продовжити цей перелік? (ніж, голка, цвях, вязальні спиці, шпилька, пила, кнопка, шило).
  • Яких правил ви повинні дотримуватися, щоб залишатися в безпеці?
  • Давайте розглянемо правила в підручнику на с. 85.
  • Вмикай тільки ті електроприлади, які дозволяють батьки.
  • Якщо електроприлад іскрить, негайно скажи про це дорослим.
  • Стеж, щоб крани з водою були закриті.
  • Користуйся інструментами разом із дорослими. Після роботи інструменти слід прибрати у безпечне місце.
  1. Робота у зошиті.
  • Діти, зараз Бараш пропонує знову вам попрацювати у зошиті на с.33.
  • Якими предметами вдома можна завдати шкоди здоровю?
  • Давайте розглянемо та зафарбуємо кружечки зеленим або червоним кольором.

 

 

 

 

 

 

V Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Гра «Підскажи словечко».
  • Діти, зараз Бараш пропонує вам таке завдання я вам буду читати речення в яких потрібно буде вставити одне слово.
  • Не можна торкатися чайника, який стоїть на вогні, оскільки він … (гарячий).
  • Відкрита електрична розетка – це … ( небезпека ).
  • Не можна брати пральний порошок, оскільки він … (отруйний).
  • … людина намагається уберегти себе від небезпек. (Обережна).
  • Щоб різати папір, тобі потрібні … (ножиці).
  • Якщо ти обережний і … (уважний) навіть удома, з тобою нічого поганого не станеться.
  • Ніж – це … (гострий) предмет.
  • Якщо стався … (нещасний) випадок, потрібно викликати «Швидку допомогу».
  • Електрична … (розетка) може бути небезпечною, якщо сунути в неї пальці.
  • Висовуватися у відчинене … (вікно), якщо немає грат, дуже небезпечно.
  1. Творче завдання.
  • Зараз Бараш пропонує трохи помалювати, листочки, які я вам зараз роздам, на них потрібно буде намалювати свій дім або квартиру та потім дехто з вас розповістьнам, які небезпечні місця є в нього дома.
  • Молодці, ви добре впорались з таким творчим завдання.

VI Підсумок уроку.

  1. Підсумкова бесіда.
  • Які небезпечні ситуації загрожують вам удома?
  • Яких правил ви повнні дотримуватися, щоб колючі, гострі, і ріжучі предмети залишилися безпечними?
  • Які небезпечні приміщення для розваг є вдома ?
  1. Оцінювання.
  • Діти, Бараш дуже задоволений сьогоднішньою вашою роботою, тому хоче подарувати вам маленьки подарунки.
  1.  Домашнє завдання
  2. Прощання.
  • Допобачення, до нових зустрічей.

 

Категорія: 1 клас | Додав: Emmett (24.02.2015) | Автор: Бойко А.
Переглядів: 5487 | Теги: Основи здоров я | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar