Тема: «8 березня»
Мета: Навчити працювати колективно,розвивати знання про свято, в дітей почуття любові до матерів,виховувати моральні якості,благородства,повагу,виховувати у дітей увагу до жіночого покоління.
Обладнення:Тема на дошці,проміння від сонця,малюнки до ребусів,овочі,вітальні листівки.
Вид заняття: розважальна програма
Хід роботи
І.Вступна частина
1)Привітання
Продзвенів уже дзвінок
Всіх покликав на урок
Тож за парти всі сідаймо
Працювати починаймо!
2)Перевірка готовності до уроку.
-Діти,будьте на нашому занятті уважні та кмітливі.
-Приберіть все зайве з парти,щоб вам нічого не заважало.
3)Повідомлення теми і мети.
-Діти,всі ми знаємо,що настає весна,виходить сонце,розквітають квіти та у всіх нас гарний настрій.А чи знаєте ви,яке перше свято у місяці березні? І сьогоднішня наша тема присвячена 8 березню,святу жінки та весни.
ІІ.Основна частина.
1)Розповідь
-Діти, 8 березня-це свято чарівної половини людства-жінок.Це свято наших матерів,бабусь,сестер.
-Один вчений підкреслює,що існує три типи жінок.
-Перший тип це жінка для якої головне робота,кар’єра,заради якої кожна готова піти на будь-яку жертву.
-Другий тип це жінка,яка цілком віддається сім’ї,дітям,чоловікові.
-Третій тип це гордість суспільства,їх називають «двоголові орлиці».Така жінка вправно вправляється на роботі,і одночасно є чудовою дружиною,матір’ю.
-Все це ми говоримо про сучасну жінку,а ми хочимо запросити вас у минуле.Тож послухайте,як змінювалося життя жінки в історії людства.
-На ранньому етапі розвитку суспільства роль жінки була важливою:збирати плоди для харчування,берегти домашнє вогнище,шити одяг.Мабуть з далекої епохи йде уявлення про головний зв'язок жінки-бути берегинею домашнього вогнища.Але в той самий час зявляється лицарство і жіночий ідеал набуває нового тлумачення.Зявляється образ Дами серця,тендітної і величної жінки.
2)Запитання до розповіді.
-Скажіть а скільки типів жінок існує?
-Який перший тип?
-Який другий тип?
-Який третій тип?
-Який головний образ жінки?
3) Гра «Якою має бути жінка»
-Діти,зараз ми вам роздамо промені від сонця ви напишите якою має бути жінка.Хто написав виходить до дошки читає і прикріпляє до сонечка.
-Діти ось такою на вашу думку повинна бути жінка,молодці.
4) )Фізкультхвилинка
Трава низька-низька
Дерева високі високі
Вітер дерева колише-гойдає,
А ви всі тихенько за парти сідайте.
5)Завдання «Мамина помічниця»
-Діти, і перше наше завдання у нас буде для того,щоб ми визначили знаєте чи ви з чого і як приготувати страви та зможите ви у цей день допомогти вашій мамі. У нас на дошці висять овочі, дві дівчинки виходять до дошки і називають тільки ті овочі,які входять до страви борщ,і обґрунтовують свою відповідь.
-Молодці,дівчатка.
6)Завдання «Вірш про маму»
-Діти,а зараз наші хлопці прочитають виразно нам вірші про маму.
ЯК В ГНІЗДЕЧКУ ПТАШКА
1) Як в гніздечку пташка
Пташенят голубить,
Так і кожна мама
Діток ніжно любить.
2)Полетять з гніздечка
Діти-пташенята,
Та завжди матуся
Буде їх чекати.
3)Пригорне до серця
Теплими руками.
Дітям і дорослим
Добре біля мами.
-Молодці,хлопці.
7)Ребуси «Мелодія весняних квітів»
-На дошці прикріплені аркуші паперу. На них написано назви квітів весни, у вигляді ребусів. Хто швидше розгадає?

8)Гра «Літери»
-Діти,зараз ми вам роздамо аркуші паперу на них є букви,ви повинні зібрати слово.
9)Вітальна листівка вчительці та мамі
-Діти,у вас на партах лежать аркуші паперу,але іх треба розмалювати,та можете написати поздоровлення з 8 березня,потім ви подаруєте іх своїм мамам,або бабусям.
-Приступаємо до роботи.
-Також,у нас є вітальна листівка,и ми хочемо поздравити з наступаючим святом вашу вчительку Юлію Володимірівну.
ІІІ.Заключна частина.
1)Підсумкова бесіда.
-Діти,яке завдання вам найбільше сподобалось?
-Що ви розповісте вашим батькам?
-Яка тема нашого заняття була?
-Що нового ви дізнались?
2)Нагородження
- Дівчат ми вітаємо з наступаючим святом і даримо ці вітальні листівки!
3)Прощання
-Ви були сьогодні дуже активні,працьовиті,нам було приємно з вами працювати.
-До побачення!
|