Тема:Давайте познайомимось.
Мета:Познайомлення з усіма дітьми,представити себе.Розвивати у дітей увагу,уяву,пам’ять,збагачувати словниковий запас,виховувати повагу до друзів і вчителів.
Обладнення:Малюнки з персонажами,пелюстки,чарівна книга
Вид занняття:Бесіда з елементами гри.
Хід роботи
І. Вступна частина.
1)Привітання.
Усі сідайте тихо діти.
Домовляймось не шуміти,
Руку гарно піднімати
На занятті не дрімати
А знання мершій хопати
Щоб не було мороки нам
Всі готові?
2)Перевірка готовності до роботи.
-Нумо гляньте всі швиденько,чи на партах все чистенько?Кожен з вас приготувався,на перерві посторався.
3)Повідомлення теми і мети.
-Діти,перш ніж ми почнемо наше заняття,нам потрібно дізнатися його тему,а тему ми дізнаємося відгадавши загадку:
Це є у кожної людини
У тебе,у мене,в усіх нас
Воно батьками надається
І супроводжує весь час!
(Ім’я)
-Правильно,ви молодці!
-Сьогодні ми поговоримо про імена.
3)Розповідь тексту.
Кожному при народженні,наші батьки дають ім’я.Кожне ім’я- то наче сонячний зайчик,промінчик сонечка,що зігріває дитячу душу і оберігає ії від усього злого,протягом всього його життя.Але скільки на всій планеті існує імен?Безліч,їх просто не злічити.Багато жителів земної кулі мають однакові імена,а деякі є одиночними і дуже оригінальними.Так що означають наші імена?Це ми сьогодні і дізнаємося та і познайомимося.
ІІ.Основна частина.
1)Представлення.
2)Гра «Персонажі»
-Але для початку,ми хочемо запропонувати гру «Персонажі».Давайте пограємо?Гра полягає в тому,що ми показуємо героя з мультика,а вам потрібно відгадати хто це?Хто знає ім’я героя піднімає руку.
-Маша та Ведмідь.
-Шрек.
-Гарфілд.
-Спанч Боб.
-Чіп і Дейл.
-КітПес.
-Вінні-Пух.
-Бетмен.
-Лунтік
-Русалочка.
-Молодці,ви дуже активні.
3) «Квітка імен»
-Для того щоб нам краще познайомитись в нас на дошці висить квітка,але на ній немає пелюстків.Пелюстки лежать в вас на партах.Зараз ви напишите на них своє ім’я і будите по черзі виходити називати своє,та відповідати на питання і клеїти пелюстку.
-Запитання:
1)Яка тваринка тобі подобається?
2)Ким ти хочеш стати?
3)Який предмет в школі тобі подобається?
4)Скільки тобі років?
5)Чим ти займаєшся у вільний час?
6)Тобі подобається вчитися у школі?
7)Яка тобі погода подобається?
8)Полюбляєш чи ти морозиво?
9)В тебе є братик або сестричка?
10)Як звуть твою маму,батька?
11)Що тобі найбільш подобається в школі?
12)Подобається тобі урок математики?
13)В тебе дома є домашні улюбленці?
14)В яку пору року ти народилась(вся)
4)Фізхвилинка.
Сонце спить,небо спить(очі закриваємо долонями)
Навіть вітер не шуміть
Рано-вранці сонце встало(відкриваємо очі)
І промінь всім послало(піднімаємося на носки,руки підносяться в сторони)
Руки вгору,куки в боки.
І зроби чотири кроки (на місцях)
Вище ручки підніміть
І спокійно опустіть
Плесніть,діти,кілька раз,
За роботу!Все гаразд!
5)Розповідь вчителя.
-Дітки, а як ви думаєте скільки в цілому в світі імен? Їх просто безліч, як зірок на небі, так і імен, різні та вишукані, цікаві та незвичні.
-Зараз ми вам розповімо цікаву історію про імена.
Багато народів світу вірили в магічну силу імені, його нерозривний зв’язок з людиною, яку воно називає. Вірили в це і наші предки. Тому часто називали дітей назвами звірів — Вовк, Ведмідь, Зубр, вважаючи, що такі імена відлякуватимуть злих духів. Дитину могли назвати й негарним ім’ям (Некрас, Поганка, Нехорош, Мал, Крив), сподіваючись, що воно не сподобається нечистій силі і вона залишить дитину в спокої.
-Тепер ви знаєте як раніше називали дітей.
6)Гра «Чарівна книга»
-Діти,зараз ми вам даємо чарівну книгу,а ви будите ії передавати з рук у рки і казати щось хороше про сусіда по парті.
-Молодці,діти.
ІІІ.Заключна частина.
1)Підведення підсумків
-Діти,що нового ви дізнались?
- Що розповісте батькам про нашу зустріч?
-Вам сподобався урок?
2)Нагородження
-Діти ви були всі активні сьогодні,зараз ви отримаєте маленькі нагородження.
3)Прощання
-Нам дуже сподобалося з вами працювати і будемо з нетерпінням чекати нашої наступної зустрічі.
До побачення.
|