П`ятниця
27.06.2025
17:41
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
1 клас [16]
2 клас [18]
3 клас [12]
4 клас [15]
Літня школа [24]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 428
Вкотакті

Головна » Статті » Конспекти занять » 3 клас

Ключі від Форду Буаяр

Тема: «Ключі від форду Буаяр».

Мета: навчити учнів розв’язувати логічні задачі, пробуджувати інтерес учнів до розв’язування цікавих задач з математики; розвивати розумові здібності учнів, кмітливість, уважність, спритність; виховувати любов до математики, дружелюбність і командний дух.

Обладнання: тема, жетони, ребуси, анаграми, картки «Математичні доріжки», макети таксі та будинків, елементи нестандартності (Добрик, Фіксики (Сімка, Нолик, ДімДімич))

Вид заняття: гра-змагання.

Хід роботи:

І Вступна частина

  1. Привітання
    • Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

  1. Перевірка готовності учнів до заняття.
    • Вушка прислухайтесь,

Очки – придивляйтесь,

Носик – глибше дихай,

Ротик – посміхнись.

Спинки розправляйтесь,

Ручки піднімайтесь,

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!

  1. Оголошення теми і мети заняття
    • Темою нашого заняття буде «Ключі від форту Буаяр», але це не прості ключі, а математичні. Щоб здобути ключ вам потрібно виконати всі завдання від Добрика і для цього ми вас об’єднуємо в команди, а допомагати вам будуть герої з мультфільму «Фіксики»
    • Перший ряд буде під крилом допомоги Сімки.
    • Другий ряд на чолі з Ноликом
    • Третій ряд з ДімДімичом.
    • Тому часу не гаймо і скоріше починаймо

 

ІІ. Основна частина

  1. Вступна бесіда
  2. Діти що вам відомо про математику?
  3. Навіщо математика потрібна взагалі?
  4. Клас, а ви любите математику?
    • А щоб довести вам, що потрібна математика в нашому житті послухайте вірш:
    • Ти визнана давно главою всіх наук – 
      Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди.
      Без математики ми нині як без рук.
      З тобою з казки дійсність творять люди.
      Освоївши тебе – рвемося у політ.
      Створили вже розумні ми машини,
      Штурмуємо космічний світ
      І різних фактів визнаєм причини.
      З тобою ми невпинно ростемо,
      З тобою – підкоряємо природу.
      Твої досягнення ми віддамо
      На благо будівничого народу.
    • Отже потрібна нам математика?
  5. Веселі задачі
    • Діти, ось ваше перше завдання щоб отримати перший ключ, а яка з команд відповість правильно отримає бал, тож слухайте уважно і рівно руку тримайте:

В майстерні 8 горобців

Зробили всі по 5 стільців,

Занесли у дитячий сад

Для малят – горобенят.

Ось малюки на них сидять,

Вам треба їх порахувать.

Відповідь: 40

Відповісти не робота ,

Скільки ніг у бегемота.

Якось 8 бегемотів

Йшли у гості до єнотів.

Щоб доріжку не стоптати,

Треба капці всім їм дати.

Отака копиця ніг!

Скільки капців в них усіх?

Відповідь: 32

Пролітало в небі 7

Дощових хмаринок,

Впало з кожної на землю

9 сліз – краплинок.

Ці краплиночки збери,

Скільки всіх їх – говори.

Відповідь: 63

На підлозі – 6 доріжок

І на кожній – 8 кішок.

Як зайдемо до кімнати,

Маєм їх порахувати.

Відповідь: 48

28 жабенят пострибали вранці в сад,

Сім калюжок відшукали,

В воду радо пострибали.

Хочу я дізнатись дуже,

Скільки їх в одній калюжі?

Відповідь: 4

У норі стара бобриха

Все плете шкарпетки стиха

Для онуків – бобренят:

5 хлоп’ят і 5 дівчат…

Помилитися боюся :

Скільки зв’яже їх бабуся?

Відповідь: 20

  • Молодці.
  • Математичні ребуси
  • Друге завдання полягає в тому що Добрик приготував вам слова але частини слова замінив числами, вам потрібно назвати це слово, хто може прочитати слово, приносить своїй команді бал.
  • Століття – 100- ліття
  • Сорока – 40-а
  • Сім’я – 7- я
  • Столиця – 100- лиця
  • Місто- мі-100
  • Севастополь – Сева – 100 – поль
  • Які цифри зустрічалися в словах?(100,40,7)
  • Які цифри зустрічалися найчастіше? (100)
  1. Злови цифру
    • Діти, щоб отримати наступний ключик вам потрібно впіймати числа, а щоб це зробити вам потрібно плескати в долоні коли почуєте число,
    • Все зрозуміло? Приготувалися, слухаємо уважно

Число числівник назове,

У світ лічби нас поведе,

Ми навчимося рахувати,

Додавати, віднімати.

  • на світі Батьківщина,

І матір теж одна-єдина,

Над нами сонечко одне,

Проміння шле нам золоте.

Земля одна, планет багато,

На небі – тисячізірок.

  • буднів тижня, одне свято,

І безліч у полях квіток.

Число числівник називає,

І всяк школяр це добре знає.

Один, два, три, чотири, п'ять -

Учимось, друзі, рахувать.

  • Молодці
  • Гра «Математичний виклик»
    • Зараз нам з вами потрібно допомогти таксистам дібратися до будинку в які їх викликали. Для цього вам треба виконати дію з числа які у таксистів написані і доставити  їх у будинки з номерами, які відповідають результату дії
    • Все зрозуміло? Тож почнемо:

(розв’язок завдання)

  • Молодці!
  • Фізкультхвилинка
    • Раз – підняти руки вгору,

Два - нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги,

Три, чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

Хто зуміє присідати

І ногам роботу дати?

Раз – піднялись, два – присіли,

Хай мужніє наше тіло.

Хто втомився присідати,

Може вже відпочивати.

Руки в боки, руки так,

  • Руки вгору, як вітряк.
  1. Завдання «Математична доріжка»
    • Діти, наступне ваше завдання вирішити приклад, але приклад великий, як дорішка, тому кожний учасник команди повиний вирішити приклад, а результат попередньої дії буде число для наступної.

(Розвязок завдання)

  • Молодці, і ми отримуємо ключик.
  • Гра «Зашифроване речення.»
    • Останій ключик заховався за цим реченням, але воно не звичайне, бо букви переплутані, і щоб відновити речення вам допоможуть числа дізнатися порядок букви в слову
    • Все зрозуміло? Тоді я пропоную розставити всі букви на свої місця.

ь л і ю б т - 6 1 4 2 3 5

ммкаутиета - 1 5 9 2 10 3 8 4 7 6

 

Любіть математику!

  • Молодці, ми зібрали всі ключі

 

ІІІ  Заключна частина

  1. Підсумкова бесіда.
    • Діти, отже нам потрібна математика?
    • А для яких професій вона найважливіша?
    • Хто сьогодні був нашими гостями?
  2. Оцінювання
    • За хвилиною – хвилина

Ось і грі прийшов кінець.

Тож показуйте нам рахунок:

Хто сьогодні молодець?

 

Три команди добре грали,

Хоч без досвіду гравці.

Відповіді показали –

Що всі – молодці!

 

Тож прийміть від нас на пам’ять

Ці медалі “золоті”

Вам бажаємо удачі

І в навчанні, і в житті!

  1. Прощання
    • До нових зустрічей.
Категорія: 3 клас | Додав: Emmett (17.12.2014) | Автор: Злобенец А.О.
Переглядів: 838 | Теги: Виховні години, математика | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar