Тема: «Комп’ютерні стежини»
Мета: навчити дітей правильно користуватися комп’ютерними приладами, правильно за ними доглядати, правильної поведінки за комп’ютером, формувати уявлення дітей про шкоду надмірного захоплення комп’ютерами; розвивати потяг до нової інформації, кмітливість, уважність; виховувати у учнів почуття відповідальності за своє здоров’я.
Обладнання: елементи нестандартності (Добрик, Нолік, Сімка), ігрові картки, відео матеріал, анаграма, презентація, ноутбук, карта для Шифрувальника.
Вид заняття: бесіда з елементами гри
Хід роботи:
- Вступна частина.
- Привітання
¾ Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи швидше в клас!
Біля парти станем чемно –
Плине час хай недаремно.
Будемо уважні і старанні всі.
Сядемо рівненько на місця свої.
2. Оголошення теми і мети
- Перед тим як дізнатися про що я вам розповім, потрібно розгадати анаграму.
Ю Т Е Р К О М П’
6 7 8 9 1 2 3 4 5
¾ Діти, ми сьогодні поговоримо про комп’ютери і все що зв’язано з ними. А темою нашого заняття буде «Комп’ютерні стежини».
3. Введення елементу нестандартності.
¾ Ви пам’ятаєте з попереднього заняття що до нас на кожну виховну годину приходить Добрик, але він сьогодні не сам, а зі своїми маленькими друзями Фіксіками, а саме з: Сімкою і Ноліком. Вони сьогодні з нами вирушать комп’ютерними стежками і будуть розповідати нам багато цікавого про комп’ютерні прилади, як вони працюють, та як за ними доглядати щоб вони могли працювати багато років без поломок.
- Основна частина
- Вступна бесіда
- Комп'ютери з'явились дуже давно у нашому світі, комп’ютер відіграє дуже важливу роль у нашому житті. Зустрічаємося ми з ним у різних ситуаціях. Інколи навіть не замислюємося і не знаємо, що безліччю різних процесів навколо керує комп’ютер.
- Гра «Шифрувальник»
- Ваше завдання прочитати речення, використовуючи наведений шифр:

Дотримуйтесь правил роботи у комп’ютерном класі
- Молодці
- Правила техніки безпеки
- Перед тим як працювати перед комп’ютером ви повинні пам’ятати правила безпеки.
- А які ви правила поводження за комп’ютером знаєте?
1. Сиди правильно: спина рівна, лікті – на столі, ноги – на підлозі.
2. Слідкуй, щоб відстань від очей до екрана монітора була не меншою за 50 см.
3. Під час роботи за комп’ютером руки повинні бути чистими і сухими.
4. Не торкайся екрана монітора.
5. Не клади нічого на клавіатуру.
6. Не торкайся задньої панелі монітора та системного блока. Не чіпай дротів - це небезпечно.
- Перегляд відео
- Діти давайте переглянемо відео про клавіатуру і компактдиски, як вони працюють та як за ними вести догляд.
(Відео Фіксіки. Ком пакт диск. Клавіатура.)
- Що вам запам’яталося з цього відео?
- Як працює клавіатура та ком пакт диски?
- Як за ними доглядати?
- Загадки
Я показую об'єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний...
(монітор)
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний …
(блок)
Надрукую на папері
І малюнок, і слова.
Хочеш – чорні, кольорові.
Тільки б фарба ще була.
(принтер)
Я сиджу на килимку,
Хвостик маю, не тремчу,
Можу в іграшки пограти.
Стрілкою покерувати.
Тільки я котів боюся.
Як я, діти звуся?(мишка)
- Фізкультхвилинка
Слухати ми перестали
I тепер вci дружно встали.
Будем ми відпочивати,
Нумо вправу починати:
Руки – вгору, руки – вниз
I легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз – присіли, другий – встали.
- Перегляд відео
- Діти що ви знаете про інтеренет та відозв’язок?
- Давайте переглянемо відео в якому про це розповідається
(Відео Фіксіки. Інтернет, Відеозв’язок)
- Що ві дізналися нового з цього відео?
- Гра «На розвиток пам’яті»
- Зараз ми будемо тренувати твою зорову пам'ять подивися уважно на дошку запам'ятай предмети які зображені на малюнках а тепер спробуй розставити їх по місцях(Диски, комп’ютер,мишка, клавіатура…)
- Заключна частина.
- Підсумкова бесіда
- Яке значення в нашому житті має комп'ютер?
- Чи можна довго сидіти за комп'ютером? Чому?
- Оцінування
- Діти, за вашу активність Фіксік та Сімка дарують ці жетони, які ви повині покласти до конвертів.4
- Прощання