Тема: Сміхопанорама
Мета: : Створити святкову атмосферу, познайомити з традиціями свята, згуртувати батьківський та учнівський колективи, формування комунікативних навичок, почуття такту й доречності жарти і сміху,виховувати повагу до свята.
Обладнення: Тема на дошці,3 плаката,прислів’я,нагородження,відеоматеріал,скріпки
Вид заняття:розважальна програма
Хід роботи
І.Вступна частина
1)Привітання
Усі сідайте тихо діти.
Домовляймось не шуміти,
Руку гарно піднімати
На занятті не дрімати
А знання мершій хопати
Щоб не було мороки нам
Всі готові?
2)Перевірка готовності до роботи.
-Нумо гляньте всі швиденько,чи на партах все чистенько?Кожен з вас приготувався,на перерві постарався.
3)Повідомлення теми і мети.
-Діти,а яке в нас перше свято в місяці квітня?
-Правильно молодці,отже наша бесіда буде присвячена 1 квітню.
ІІ.Основна частина.
1)Введення казкового героя
-Діти,до нас сьогодні завітав клоун,і він вам хоче дещо розповісти
- 1 квітня – цей день не внесений в жодні календарі знаменних дат, але його цілком можна віднести до міжнародних свят. Він з однаковим успіхом відзначається і в Україні, і в Росії, і в Німеччині, і в Англії, і у Франції, і в Скандинавії, і навіть на Сході. В одних країнах 1 квітня називають Днем сміху, в інших – Днем дурня. Кожен не проти потроїти розіграші на 1 квітня, і навіть найсерйозніші мимохіть посміхаються. І все ж одні приписують зародження цього свята Стародавньому Риму, де в середині лютого (а зовсім не на початку квітня) святкувалося свято дурних. Давньоримський письменник і філософ Апулей вважав, що в древньому Римі першоквітневий обман був пов’язаний зі святом на честь божества Сміху. Інші стверджують, що це свято зародилося ще в стародавній Індії, де 31 березня відзначали свято жартів. Також є припущення, що 1 квітня в стародавньому світі жартували тільки ірландці, та й то в честь Нового року. Ісландські саги свідчать, що звичай обманювати 1 квітня був введений богами на згадку про Скад, дочку Тіасса. Ще за однією версією звичай жартувати 1 квітня пов’язаний з перенесенням нового року.
2)Відеоматеріал
-Діти,а зараз ми подивимось веселий мультфільм.
3)Конкурс «Ланцюжок»
-Діти,нам потрібно два хлопчика,щоб зробити зі скріпок ланцюжок.Хто бажає?
-Молодці.
4) Гра «Ми теж»
-Діти,а зараз ми з вами зіграємо в ігру «Ми теж», на кожну репліку,ви відповвідаєте «ми теж».Отже почнемо.
—Я сьогодні в зоопарку був!
—Ми теж.
—Там багато я звірів зустрів.
—Ми теж.
—Я ведмедя бурого бачив.
—Ми теж.
—Там верблюд плюється!
—Ми теж.
—Мавпа кривляється.
—Ми теж.
—Вовк кусається.
—Ми теж.
—Пташки гойдаються на гілках.
—Ми теж.
—Змії голосно шиплять.
—Ми теж.
—А ще я бачив слоненятко.
—Ми теж.
—Воно схоже на поросятко.
—Ми теж.
—Такі цікаві звірі.
—Ми теж.
-Молодці.
5)Гра «Так чи Ні»
-Дітки,зараз ми з вами зіграємо в гру «Так чи Ні»,я буду запитувати вас,а ви повинні відповідати Так чи Ні.
-Розповів сусід мені,
Що людина не росте в ві сні.
А ти дай відповідь мені
Це «так» чи «ні»? (Ні)
Найвищий бал у школі — одиниця,
Щоб заробить його, немало треба потрудиться.
Відповідай, коли мастак,
Це «ні» чи «так». (Ні)
Співа карась на глибині
Чарівні голосні пісні.
Цікаво знати і мені
Це «так» чи «ні»? (Ні)
Оленка мультики дивитись полюбляє
І ось таке мені сьогодні заявляє:
Що Том і Джері з мультика «Ну, постривай!».
Це «так» чи «ні»? Відповідай! (Ні)
-Чудово,молодці.
6) Фізкультхвилинка
Буратіно потягнувся,
Раз — нагнувся, два — нагнувся,
Руки в сторону розвів —
Мабуть, ключик загубив.
А щоб ключик відшукати,
Треба нам навшпиньки встати.
7) Гра «Пантоміма»
-Діти,нам потрібно два хлопчика,щоб зобразити ходу людини
- Який щойно добре пообідав;
- У якого тиснуть черевики;
- Який виявився вночі в лісі;
- У якого відклеїлися підошви черевиків.
8)Прислів’я
-Діти,у нас на дошці висять прислів’я,як ви їх розумієте?
-Хто людей веселить, за того і світ стоїть.
Хто вміє веселитися, той і горя не боїться.
Сміх - великий лікар.
Поспішиш - людей насмішиш.
Цікаві всі жанри, крім нудного.
Продовжувати сміятися легше, ніж закінчити сміх.
9)Карікатура клоуна
-Діти,на дошці 3 плаката,кожний з ряду виходить и малює нашого клоуна,але не все,а щось одне.
-Молодці.
ІІІ.Заключна частина
1)Підсумкова бесіда
-Діти про яке свято ми говорили?
-Яке завдання вам найбільше сподобалось?
-Що нового ви дізнались?
2)Оцінювання
-Ви були сьогодні активні,і отримуєте маленькі нагородження.
3)Прощання
-До побачення
|