Тема: «В гостях у Сонечка в країні Здоров’я»
Мета: навчити дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, дотримуватися здорового способу життя, раціонального, правильного харчування; розвивати мовлення, вміння висловлювати свою думку; виховувати необхідність дбайливого ставлення до свого здоров'я.
Обладнання: тема, карта, жетони, плакат, картки «Здоровий день», лист, ноутбук, презентація
Вид заняття: подорож
Хід роботи:
- Вступна частина
- Привітання
Як без діла нам сидіти?
Будем добре працювати,
Нові знання здобувати
- Представлення
- Я, Кристина Володимирівна.
- Я, Андрій Олександрович
- Я Лілія Миколаївна
- Діти, нам розповіли, що в 2-в класі дуже розумні і веселі учні, тому ми студенти Нікопольського педагогічного училища, вирішили переконатися чи це саме так? Тож часу не гаймо і скоріше починаймо.
- Оголошення теми і мети.
- Діти, ми сьогодні поговоримо про здоров’я і все що зв’язано з ним. Але ось ми отримали листа який адресований вас. Ви хочете щоб ми його прочитали?
Любі друзі!
Мене звати Сонечко, я з країни Здоров’я, але нашу країну захопили злі і неввічливі мікроби та заховали нас темними хмарами. Ми благаємо вас про допомогу. Так темні стежки дуже небезпечні і тому ми передаємо карту. Перед вами постануть важкі завдання, але ми знаємо, що ви дуже розумні і тому справитесь.
З повагою Сонечко!
- Тож допоможемо Сонечку та жителям країни Здоров’я?
- Основна частина
- Вступна бесіда
- Але перед подорожжю, ми повинні вас підготувати, а саме розповісти про здоров’я. тож слухайте уважно, бо ми перевіримо і запитаємо, що ви дізналися:
Друже, щоб здоровим бути, треба навички здобути.
Про здоров’я піклуватись: перш за все – не лінуватись.
І здружитися зі спортом, рідко ласувати тортом.
Воду крижану не пити і ніколи не палити.
Щоб знешкодити мікроби, руки мий і щоразу чисто.
Не забудь щоденно їсти овочі та фрукти різні –
Всі вони тобі корисні. Вранці й ввечері,
Мій любий, завжди – завжди чисти зуби.
- Діти, які правила ви почули?
- Молодці! Отже, заплющте очі і уявимо, що наш клас перетворюється в чарівний літак який вирушає до країни Здоров’я.
- Перша зупинка "Режим дня".
- Ось ми прилетіли, але в цьому місті якось безлюдно, а чому ви дізнаєтесь із загадки
Справно йде, хоч ніг немає,
Цоки-цок, усім співає.
І секунди, і хвилини
Нам рахує він щоднини.
-
- Діти, а для чого нам потрібний годинник?
- Тепер зрозуміло чому нікого не має, зупинився час, а щоб годинник знову пішов нам потрібно скласти розпорядок дня.
- (Складання ропорядку дня)
- Молодці ви правильно виконали завдання і тому Сонечко дарує кожному картку «Здоровий день», а ми відправляємося далі…
- Другий зупинка «місто Бруднулі»
- Ось наступна зупинка, а до кого ми завітали, вам допоможе дізнатися відео-ролик
(відео-фрагмент м/ф «Мийдодир» )
- Ой це ж хлопчик який не чистить взуття, не слідкує за одягом і ходить патлатим.
- Як ви вважаєте, всі речі і меблі втекли від хлопчика бо він не слідкував за собою?
- Що ви порадите цьому хлопчику?
- Молодці, хлопчик зрозумів, що потрібно рано вранці вмиватися, чистити зуби і тому всі речі до нього повернулися.
- Гра «Корисне-некорисне»
- Діти, верніть увагу на малюнки на дошці, ваше завдання, щоб продовжити подорож треба сказати, що корисне, а що ні:
- (яблуко, морква, хліб, капуста, цукерки, газовані напої, чіпси, гумки)
- Молодці, а тепер знову відправляємось в дорогу…
- Зупинка «Вітамінка»
- Діти, щоб дізнатися, хто є жителями цього міста треба послухати історію про Василька:
Думав Вася, Танін брат,
Щоб здоровим стати,
Треба їсти — все підряд
І побільше спати.
Так Василько і робив,
Враз, як прокидався,
Щось жував він, їв і їв,
Просто — запихався.
Став гладкий — не підбіжить!
Та і йти не може...
Як такому в світі жить,
Хто тут допоможе?
- Що не правильно робив Василько?
- Що потрібно їсти, щоб бути здоровим?
- Правильно, послухайте віршик про вітаміни:
В фруктах, ягодах, дитино,
притаїлись вітаміни:
у малині, у суниці,
у смородині, чорниці.
Як же нам до них дістатись,
щоб улітку сил набратись?
Дужими, прудкими стати
та здоровими зростати.
Ми з’їмо оті суниці,
і малину, і ÷чорниці,
ще й смородину, порічки,
щоб рум’яніші мати щічки.
- Тож, де ховаються вітаміни?
- Молодці, але щоб бути здоровим треба не тільки їсти фрукти та овочі. А й займатися спортом та фізкультурою.
- Зупинка «Фізкультурна»
- Діти ми трішечки заморилися і тому підведіться час настав фізкультхвилинки:
Раз, два! Всі присіли!
Потім вгору підлетіли!
Три! Чотири! Нахились,
Із струмочка гарно вмились.
П’ять, шість! Усі веселі.
Летимо на каруселі.
СІМ! Вісім! В поїзд сіли
Ніжками затупотіли.
Дев’ять! Десять! Відпочили
- Головні ворота
- Діти, ось ми і на фінішній прямі, але що це двері закриті треба ключове слово, яке зашифроване в кросворді
-
- Хто завжди правду каже?(Дзеркало)
- Узимку можна принести без відра відро води. І не розливається, як називається? (Лід)
- Їде верхи, а ноги за вухами. (Окуляри)
- Зубате і не кусається. Як називається? (Гребінець)
- В земляній сиджу коморі, а коса моя на дворі. (Морква)
- Треба старатися, щоранку гарно… (Вмиватися)
- Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла. (Картопля)
- Молодці, головні двері відкриті Сонечко вільне і жителі країни теж.
- Заключна частина
- Підсумок «Плакат здоров’я»
- Діти, ви вже дізнались що треба робити щоб бути здоровими адже здоров’я лише в наших руках і тому ми пропонуємо зробити такий плакат Здоров’я, але на дошці є шкідливі предмети. Ваше завдання обрати малюнки які зберігають здоров’я і наклеїти їх на наш плакат. Але тільки не забувайте про правило піднятої руки.
- молодці.
- Нагородження
- Діти, за ваші труди і зусилля ми даруємо вам ці жетони
- Прощання
- Швидко спливають хвилини –
От і прощатись пора.
ми на прощання вам зичемо
Щастя, здоров'я, добра.
Здоров’я – це клас!
Хай буде здоров'я
У вас і у нас!
До нових зустрічей!
|