Тема: «Весела палітра»
Мета: закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, формувати інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва; розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, творчі здібності; виховувати позитивні взаємини між учнями, почуття дружби та відповідальності.
Обладнання: елементи нестандартності (Добрик і Веселий олівець), тема, розмальовки , жетони, ілюстрації до загадок.
Вид заняття: творча галерея.
Хід роботи:
- Вступна частина
- Привітання.
Добрий день, діти!
- Перевірка готовності до заняття.
- Приберіть все зайве з парт, будьте уважними та приготуйтесь до заняття!
- Повідомлення теми заняття.
- Сьогоднішня наша тема « Весела палітра» ! На нас чекає незвичайне заняття. І сьогодні до нас в гості завітав Добрик зі своїм другом Веселим олівцем.
- Основна частина
- Вступна бесіда
- Діти, чи подобається вам малювати?
- А що саме ви полюбляєте малювати?
- Який ваш найулюбленіший колір?
- Діти, а за допомогою чого ми можемо малювати?
- Наш гість прийшов не з порожніми руками, він приготував для нас цікаві завдання, в який ми повинні проявити свою уважність та фантазію!
- Ви готові до цікавих завдань? Тоді починаємо!
- Розгадування загадок
- Діти, всі ми знаємо, що для того, щоб щось намалювати потрібні певні речі. Тож давайте розгадаємо наступні загадки і дізнаємось, що потрібно для малювання.
Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я гостренький.
На білому слід лишаю
І всіх діток потішаю.
(Олівець)
Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати?
(Фарби)
Носики в нас кольорові:
Білі, чорні та бузкові,
Жовті й сині на кінці.
Це, звичайно, …
(Олівці)
Не кісточка, не олівець,
Але малюнок розмалюю весь,
Фауну, Флору, малювати я майстер ,
Тому й називаюсь я …
(Фломастер)
- Діти, молодці! Ви правильно відгадали всі загадки і тепер ми знаємо що ж потрібно для малювання.
- Фізкультхвилинка
Діти, а зараз давайте розімнемося!
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити:
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Треба трошки пострибати
І в долоні поплескати.
Плесніть, діти, кілька раз,
За роботу — всі гаразд!
- Інструктаж до практичної роботи
- На дошці ви бачите малюнки які ми розмальовували вдома. Ви можете розмалювати їх так само або ж додати щось віз себе. Увімкніть фантазію і зробіть гарний малюнок.

- Самостійна робота учнів
Діти з’єднують цифри і розмальовують
 
- Виставка творчих робіт
- Діти, закінчуємо. І зараз ми зробимо виставку малюнків, щоб клас та наші гості побачили хто найкраще виконав завдання.
- Молодці ви всі добре впорались із завданням.

- Заключна частина
- Підсумкова бесіда
- Діти, хто сьогодні завітав до нас на виховну?
- Що було найцікавішим?
- Ви всі сьогодні дуже гарно по працювали! Ви були активними, уважними та впоралися з усіма завданнями!
- Нагородження
- А за гарну роботу наші гості приготував вам на згадку ці жетони!
- Прощання
|