П`ятниця
27.06.2025
19:18
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
1 клас [16]
2 клас [18]
3 клас [12]
4 клас [15]
Літня школа [24]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 428
Вкотакті

Головна » Статті » Конспекти занять » 2 клас

Весела палітра

Тема: «Весела палітра»

Мета: закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, формувати інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва; розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, творчі здібності; виховувати позитивні взаємини між учнями, почуття дружби та відповідальності.

Обладнання: елементи нестандартності (Добрик і Веселий олівець), тема, розмальовки , жетони, ілюстрації до загадок.

Вид заняття: творча галерея.

Хід роботи:

  1. Вступна частина
    1. Привітання.
      • Добрий день, діти!
    2. Перевірка  готовності до заняття.
      • Приберіть все зайве з парт, будьте уважними та приготуйтесь до заняття!
    3. Повідомлення  теми  заняття.
      • Сьогоднішня наша тема  « Весела палітра» ! На  нас чекає незвичайне заняття. І сьогодні до нас в гості завітав  Добрик зі своїм другом Веселим олівцем.
  2. Основна частина
    1. Вступна бесіда
      • Діти, чи подобається вам малювати?
      • А що саме ви полюбляєте малювати?
      • Який ваш найулюбленіший колір?
      • Діти, а за допомогою чого ми можемо малювати?
      • Наш гість прийшов не з порожніми руками, він приготував для нас цікаві завдання, в який ми повинні проявити свою  уважність та фантазію!
      • Ви готові до цікавих завдань? Тоді починаємо!
    2. Розгадування  загадок
      • Діти, всі  ми  знаємо, що для  того, щоб  щось намалювати потрібні  певні  речі. Тож  давайте  розгадаємо наступні   загадки і  дізнаємось, що потрібно для  малювання.

 

Дерев'яний   та довгенький,

Маю носик я гостренький.

На білому  слід лишаю

І всіх діток  потішаю.

(Олівець)

 

Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда!

Що іще забув я взяти,

Щоб пейзаж намалювати?

(Фарби)

 

Носики в нас кольорові:

Білі, чорні та бузкові,

Жовті й сині на кінці.

Це, звичайно, …

(Олівці)

 

Не кісточка, не  олівець,

Але малюнок  розмалюю весь,

Фауну, Флору, малювати я  майстер ,

Тому  й  називаюсь я …

(Фломастер)

  • Діти, молодці! Ви правильно відгадали всі  загадки  і  тепер  ми знаємо що ж потрібно для  малювання.
  • Фізкультхвилинка

Діти, а зараз давайте розімнемося!

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити:

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Треба трошки пострибати

І в долоні поплескати.

Плесніть, діти, кілька раз,

За роботу — всі гаразд!

  1. Інструктаж до практичної роботи
    • На дошці ви бачите малюнки які ми розмальовували вдома. Ви можете розмалювати їх так само або ж додати щось віз себе. Увімкніть фантазію і зробіть гарний малюнок.

  1. Самостійна робота учнів
    • Діти з’єднують цифри і розмальовують

 

 

 

 

 

 

  1. Виставка творчих робіт
    • Діти, закінчуємо. І зараз ми зробимо виставку малюнків, щоб клас та наші гості побачили хто найкраще виконав завдання.
    • Молодці ви всі добре впорались із завданням.

  1. Заключна частина
    1. Підсумкова бесіда
      • Діти, хто сьогодні завітав до нас на виховну?
      • Що було найцікавішим?
      • Ви  всі  сьогодні   дуже  гарно по працювали! Ви були активними, уважними та  впоралися  з усіма  завданнями!
    2. Нагородження
      • А за гарну роботу наші гості приготував вам на згадку ці жетони!
    3. Прощання
      • До побачення, діти!
Категорія: 2 клас | Додав: Emmett (17.12.2014) | Автор: Злобенець А.О
Переглядів: 800 | Теги: Виховна робота, Малювання | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar