Субота
28.06.2025
08:39
Можна знайти:

 

Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Категорії розділу
1 клас [16]
2 клас [18]
3 клас [12]
4 клас [15]
Літня школа [24]
Пошук
                    
Наше опитування
Хто ви?
Всього відповідей: 428
Вкотакті

Головна » Статті » Конспекти занять » 1 клас

Ключі від форду Буаяр

Тема: Ключі від форту Буаяр.

Мета: Навчити дітей доцільно користуватися своїми розумовими здібностями, розв’язувати логічні задачі, навчити використовувати знання з математики для вирішення цікавих завдань; розвивати кмітливість, спостережливість і логічне мислення учнів; виховувати інтерес до математики.

Обладнання: тема, карта, костюм пірата, приклади-кораблі, ілюстрація бочки, ребуси, чоловічки-фігурки, анаграма, жетони.

Вид заняття: заочна подорож.

 

Хід заняття:

 

  1. Вступна частина.
  1. Привітання.

Вже дзвінок нам дав наказ:

Працювати час настав

Тож і ви часу не гайте

Працювати починаймо.

Щоб урок пройшов не марно

Вам сидіти треба гарно

Не крутитись на уроках,

 Як папуга чи сорока!

Добрий день, сідайте!

Тож давайте працювати!

 

  1. Перевірка готовності до уроку
  • Діти, подивіться уважно на свої парти. Чи нема там нічого зайвого?

 

  1. Основна частина.
  1. Підведення до теми.
  • Із неохайної країни Замазурії до прозорих клітинних земель Математики прийшов злий пірат Цифрюк і все пішло шкереберть. Цифра 9 перетворилась на 6, 8 розпалася на 2 нулі, а найгірше – Всесвітня таблиця множення почала помилятись на всі 100 %.
  • Отже, сьогодні ми побуваємо у країні Математиці, допоможемо її мешканцям позбутися шкідливого Цифрюка та врятуємо Добрика, якого викрав пірат.
  • Але ми будемо не просто подорожувати, нас чекають складні та цікаві завдання, виконати які ми зможемо тільки якщо будемо уважними та активними
  • Найголовніше наше завдання, якнайшвидше дістатися до зазначеного місця, відшукати ключі від форту Буаяр та визволити Добрика. Саме так і звучить наша тема: «Ключі від форту Буаяр». Тож вирушаємо.

 

  1. Введення елементу нестандартності.

Прихід героя:

  • Цифрюк: Ага, ви мене не чекали? А я прийшов! Порозважаюсь! Як я зіпсував таблицю множення. Я хочу, щоб країна Математика розпалась! І тоді я засную свою країну.
  • Це ми не зможемо зняти чари! Та наш 1-в клас зможе зняти будь-які чари! А ще ми знаємо, що з кожним зняттям чар ти будеш ставати добрішим.
  • Цифрюк: От я зараз і подивлюсь, чи під силу вам це зробити.
  1. Задачки-жарти.
  • Наша перша зупинка – місто Веселих задачок. Розгадавши правильно задачі ми  знімемо першу частину чар зі злого Цифрюка і наблизимося до Форту Буаяр. Але не забувайте обов’язково піднімати руку, інакше відповіді не будуть зараховані.
  1. У морі плавало 9 пароходів, 2 з них причалили до пристані. Скільки пароходів ще залишилось на морі? (9)
  2. Один віслюк ніс 10 кг цукру, а інший – 10 кг заліза. У якого віслюка вантаж важче?(однаковий)
  3. Скільки горіхів у порожньому стакані? (0)
  4. Скільки лап у двох ведмедів? (8)
  5. Росте 2 берези, на кожній березі по 1 гілці, на кожній гілці по 2 яблука. Скільки усього яблук? (0)
  6. На столі лежало одне яблуко його розрізали на чотири частини, скільки яблук стало на столі?
  • Молодці! Бачиш, Цифрюк, частину твоїх чарів ми вже зняли. Цифрюк!
  • Цифрюк: та це було легко! Я подивлюся, чи зможете ви зняти решту.
  1. «Морські» приклади.
  • Ой, ви бачите, далі море. Що ж нам робити?
  • Цифрюк: ха-ха. Я знав, що у вас нічого не вийде.
  • Почекайте. Бачите кораблі. На кожному кораблі є приклади. Всього 3 кораблі. Тож кожен ряд повинен розв’язати по декілька прикладів, щоб перебратись на інший берег.
  • Почнемо.

2+1=3                          5-2=3                           6-4=2

4-2=2                           7-2=5                           3+3=6

3+4=7                          4+1=5                          2+3=5

  • Молодці! Так швидко впорались та переправились на інший берег.
  1. Заморочки з бочки.
  • Дивіться на карту уважно. Що ж це? (бочка) мені здається вона тут не просто так. Давайте подивимось що в ній. Так це загадки.
  • Ми з вами з легкістю розв’язали приклади і спробуємо також легко розв’язати математичні загадки.
  1. Щоб записувати числа

Чітко правильно і стисло,

Щоб ці числа прочитати,

Точно все підрахувати,

Розгадати шифри,

Нам потрібні … (цифри)

8) Чисел натуральних в світі є багато,

З них число найбільше не можна назвати

Найменше ж знати всім годиться,

І це звичайно … (одиниця)

  1. Їх в підручнику багато,

Кожну треба розв’язати.

І не будьте ви ледачі

Та розв’язуйте … (задачі)

  1. По ній довго можна йти,

Кінця-краю не знайти.

І початку там нема,

Бо це лінія … (пряма)

 

  1.  Щоб довжини виміряти,

Інструмент цей треба мати.

Як будуємо пряму –

Цей же прилад я візьму.

Вийде не пряма, а змійка,

Як загубиться … (лінійка)

 

  1. В навчанні нам допомагає,

Про числа він розповідає,

Відрізки, формули, кути …

Його нам треба берегти.

Повинен знати кожен учень:

Наш друг і помічник …(підручник)

 

  1. Фізкуьтхвилинка.
  • Ітак, ми впорались з першою половиною завдань тепер нас чекає наступна зупинка – місто Фізкультхвилинки.

Всі піднесли руки – раз!

На носках стоїть весь клас,

Два присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! – і вгору,

Два! – і вниз,

На сусіда подивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Раз – присіли, два – піднялись.

Хай мужніє ваше тіло.

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати.  

    

  1. Ребуси.
  • Залишилась друга половина завдань і тоді країну математики буде врятовано, Цифрюк буде добрим та ми врятуємо Добрика.
  • Цифрюк: НІ! Я – Цифрюк і не збираюся ставати добрим і зараз я перевірю як ви вмієте розгадувати ребуси.
  • Це для нас дуже просто. Так, діти?

7’Я

ТІ100

Е100НІЯ

5’ниця

40А

ПІ100ЛЕТ

 

  1. Місто «Веселий рахунок».

- наступна зупинка – Веселий рахунок.

-   Скільки сонечок на небі?(1)

-   Скільки очей у сови?(2)

-   Скільки вогників у світлофора?(3)

-   Скільки колес у «Автомобіля»?(4)

-   Скільки пальців у рукавички?(5)

-   Скільки кольорів у веселки?(7)

 

  1. Місто «Фігурне»
  • Ще зовсім небагато залишилось часу і ми врятуємо країну Математику, тож давайте старатися.
  • Наступна запинка – Місто «Фігурне». В цьому місті живуть незвичайні мешканці, щоб пройти далі, нам необхідно сказати, яких геометричних частин складаються складені чоловічки та з яких цифр.

 

  1. Форт Буаяр.
  • Молодці, діти! Ми вже майже дістались цілі. Ну що, Цифрюк, може ти все-таки знімеш свої чари та віддаси нам ключі від Форту?
  • Цифрюк: Я зніму свої чари, але щ об отримати ключі, вам необхідно розв’язати останнє завдання. Це анаграма.

МОГАПЕРЕ

4  5 67 1 2 3 4

  • Яке ж слово зашифровано? Так, правильно. А ось і наш ключ. Тепер ми можемо врятувати Добрика. Разом ми перемогли злі чари. Країну Математику та Добрика вртовано.
  • А ось і Добрик.  Він дуже вам вдячний і дарує на пам'ять невеличкі подарунки.

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумкова бесіда.

  • Де ми сьогодні подорожували?
  • Які міста відвідали?
  • Які завдання виконували?
  • Що вам найбільше запам’яталось?
  • Кого ми врятували?
  1. Нагородження.
  2. Прощання.
  • Ви сьогодні були дуже активними та уважними, допомогли врятувати Добрика. За що він вам дуже вдячний. Тож не забувайте і в житті творити добро та допомагати людям.
  • На цьому наше заняття закінчено. До побачення.
Категорія: 1 клас | Додав: Emmett (02.11.2014) | Автор: Хоменко Ю.С.
Переглядів: 960 | Теги: Заочна подорож, Виховна година, математика | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar